Volgers

zaterdag 29 juni 2024

Warm wishes.....

Jullie zullen wel van je stoel vallen, want Neltientje is er zomaar weer 
met een paar nieuwe kaartjes. Het mag bijna wel in de krant hahaha.

Onderstaande kaartje had ik vorige week gemaakt. Het regende pijpenstelen en 
ik heb zelfs een keer de kachel zelfs even aan gehad. 
Ik dacht even een warme verjaardagskaart versturen.

Die persoon zal wel gedacht hebben met deze temperaturen....
die Neltientje heeft het wel erg warm in haar bol hihihihi.

Kaartje gemaakt met een plaatje van Gerda's Hobbyshop.
Papier komt nog uit mijn  restjes doos.


Bovenstaande kaartje gemaakt voor de 25ste verjaardag van mijn dochter.
Waar blijft de tijd. Zelf mocht ik pas 50 worden. Wat klinkt dat oud


Knipvel GH3201 en knipvel GH3276


Een mooi weekend gewenst en geniet van de koelere lucht.

Gigagrotegroetjes,
Neltine


 

7 opmerkingen:

  1. Inderdaad ik dacht daar is ze weer naar tijden niks…. Ha ha… nu 2 keer in korte tijd…Je hebt twee hele mooie kaarten gemaakt. Ik ben ook met knipvellen van Gerda bezig geweest. Ik vind ze ook altijd erg mooi. Heb er ook een heel aantal van… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy,
    Gezellig dat je er weer bent Neltine met mooie kaartjes! De vorige heb ik gemist want ben even minder in blogland. Reden oma van een tweeling geworden en de teller staat nu op 5 kleinkinderen, zo gezellig! Heb het dus niet over je leeftijd want dat stelt nog niet veel voor hoor! hihi Ja niet te zware kaartjes maken want versturen wordt weer duurder. Fijne zomer en geniet maar lekker!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Neltine, wat gezellig je weer te zien in Blogland. Je kaart is een plaatje, heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig je weer te zien Neltine!
    Bij je eerste kaartje dacht ik: hee wat is dat een te gekke aparte kaart met die theepot;) Bij nadere inspectie zag ik dat het als een soort 'standaard' dienst doet, die theepot haha.
    Maar superleuke kaartjes deze 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je weer wat mooie kaarten laat zien. Ik was 2 weken op vakantie dus heb de vorige post ook even terug gekeken. Die zien er ook weer zo mooi uit. En wat leuk dat je man mee ging naar Gerda, geweldig die reactie over die losse vellen papier.
    Fijne zondag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk weer wat van je te zien Neltine. Twee prachtige kaarten heb je gemaakt, met mooie plaatjes die je erop hebt verwerkt. Nog gefeliciteerd met je 50e verjaardag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)