Volgers

vrijdag 21 juni 2024

Nieuwe kaartjes Neltine

Hadilootjes allemaal,

Het is weer de hoogste tijd voor wat nieuws op mijn blog. Ben weer heerlijk aan de 
freubel geweest en onderstaande kaartjes gemaakt. 

Tegenwoordig mag ik vanuit het werk alle verjaardagskaartjes versturen aan 
vrijwilligers en partners van collega's. Ik voel me reuze vereerd.

De kaarten mogen alleen niet te zwaar zijn en niet te dik. Dat wordt nog wel een uitdaging :)





De kaartjes zijn gemaakt met plaatjes van Gerda's Hobbyshop.
GH3319 Dit vel is één van mijn favoriete vellen.

Afgemaakt met leuke tekstjes en vlinders van overgebleven kant en klare kaartenblokken.
Op zo'n kaartenvel zitten altijd extra afbeeldingen en die heb ik allemaal gesorteerd op 
tekst, vlinders, knoopjes, labels etc.

Wens ik jullie een heel fijn weekend en bedankt voor al jullie trouwe bezoekjes

Gigagrotegroetjes,
Neltine


3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je aan de freubel bent geweest en alle kaarten voor je werk mag versturen. Dit is inderdaad een mooi vel van Gerda"s hobby. Het is zeker een uitdaging om de kaarten onder de 20 gram te houden. Labelkaarten dat lukt mij.. andere kaarten niet...soms een geborduurde maar ik ben wat van het borduren af. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze 2 kaarten zijn erg mooi geworden en prachtig van kleur ook.
    Leuk dat je vanuit het werk alle verjaardagskaartjes versturen aan vrijwilligers en partners van collega's. Snap ik dat je je dan reuze vereerd voelt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je dat voor je werk mag doen, is geen straf natuurlijk haha
    En te zwaar zullen ze niet zijn denk ik want volgens mij is het zo goed opgelost en lijkt de kaart toch 'vol'.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)