Volgers

zaterdag 29 oktober 2016

Sugar Nellie kaartje

Hadilootjes pipelootjes,

Het weekend is hier weer begonnen in Harderwijk, maar wellicht elders in het land ook al :p

Het weekend begon hier met een jaarlijkse controle en enting bij de dierenarts.
Maar niet voor mezelf natuurlich :D
De wachtkamer zat vol bibberende hondjes. Zo sneutjes al die bange beestjes.

Ons hondje vindt de enting ook maar niks. Net als zijn vrouwtje :) 
Eenmaal thuis hebben we saampjes maar even een extra koekje bij de thee genomen als beloning. Dat hadden we wel verdiend :p


*Digi stempel van Sugar Nellie en heet 'Joy'.
*Ingekleurd op Bristol Vellum papier. Dit is echt super papier om op de kleuren.
Niet te glad en niet te ruw. Je potloden blenden fantastisch zelfs zonder terpentine.
*Gebruikte potloden: Faber Castell Polychromos
*Schrappapier is van Baby to Bride collection van Graphic 45

Onderstaand plaatje ook gebruikt voor een deel als achtergrond.


Ik wens je een fijn weekend. Maar er wat moois van en geniet van de kleine dingen!

Groetjes Neltine





8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje en zo mooi ingekleurd!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww Neltine, dit is zo ontzettend gaaf zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Neltine,
    Hier wordt ik weer zo blij van op de zondagmorgen!!! Een prachtige zachte vintage sfeer!
    Met zeer gave bewerkte randen om je scrap papier voor zo'n prachtige oude look!
    Ik zit met mijn neus bovenop het scherm...zoooooo mooooiiiiii...!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Neltine
    Fijn weekend
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart Neline!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gekleurd Neltine, ik ben weg van deze plaatjes, je hebt een schitterende kaart gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ..en nog een, deze is echt prachtig, ik ben echt fan van deze leuke stempels..wat een mooie vintage kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Neltine, wat leuk om weer iets van je te mogen bewonderen. Wat een prachtige kaart in een mooie rustige vintage uitstraling. Ik ben er helemaal weg van...:)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)