Volgers

zondag 7 juli 2024

Mo Manning en vintage

 Hadilootjes allemaal,

Geïnspireerd door de vele regen onderstaand kaartje gemaakt. Ik heb mijn potloden weer eens afgestoft en dacht wat past er nou beter bij zo'n regenachtige zondag dan dit plaatjes van Mo Manning. 

Ik vind haar geweldig. Misschien moeten we gewoon een nationale plassenstampdag gaan maken.
Gewoon de laarzen aan en naar buiten toe in de regen. 

Volgens mij pakken ze me meteen op wanneer ze zo'n degelijke dame als ik (😋) buiten zien springen in de plassen. Da's niet normaal voor iemand van 50 hahaha

Tekststempel van de Action.
Bloemetjes: Retro pons bloem
Potloden: Faber Castell Polychromos en Faber Castell Gold Faber aquarelpotloden

Bovenstaande snelle kaartje gemaakt met plaatje en papier uit mijn restjesbak.
Heel eenvoudig maar door de kleurtjes en het leuke plaatje toch best leuk geworden.

Houd goede moed, het mooie weer is onderweg. 

Een fijne week en tot de volgende keer maar weer.

Gigagrotegroetjes,
Neltine



6 opmerkingen:

  1. Je 1e kaart is zo lief! Mijn kleindochter doet niets lievers, ach, welk kind ook niet haha, dan stampen in de regen. En wat let je? Ik denk dat er veel mensen alleen maar moeten lachen en denken: dat wil ik ook haha
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt twee mooie kaarten gemaakt. De bovenste is zo leuk met deze mooie stempel je hebt mooie gekleurd. . Ja lekker springen in de plassen. Wie wil dat niet… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, nou ik stamp dan vrolijk met je mee hoor. Kan mij het bommen wat iemand denkt. Je hebt die leuke stempel wel schitterend ingekleurd Neltine, een mooie kaart. Ook je kaart met plaatje is een dotje, lieff..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha ik zie het al helemaal voor je dat je in die plassen aan het stampen bent.
    Wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaarten en mooi van kleur ook.
    De stempel van Mo Mannig is ook schattig en prachtig ingekleurd. Je kan ook met de Challenge van Kleuren met potloden meedoen als je wilt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je mij bent gaan volgen, ik ga jou ook volgen je hebt de stempel super leuk ingekleurd dat moet je vaker doen je potloden niet laten verstoffen hoor.
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)