Volgers

maandag 9 oktober 2023

Dringend hulp gezocht

 Klinkt heel dramatisch, maar is eigenlijk ook wel ernstig...😒

Er mist namelijk een stans in mijn voorraadbak. Niet dat ik jullie, of iemand uit mijn gezin beschuldig van het wegnemen van mijn stans natuurlich 😁 Maar dit is eigenlijk mijn eigen schuld😖

Het serieuze probleem, waar ik al nachten van wakker lig' is....dat ik deze mal vorige jaar heb verkocht op Marktplaats, maar heb nu spijt als al mij haren op mijn hoofd én benen bij elkaar. Dus dat zijn er echt heul veel😇

Ik wil hem zo graag weer terug boehoehoe. Huil mezelf al nachten in slaap en voel mezelf niet meer compleet. Heb eetbuien, mopper tegen de kat (is ook een rotbeest bye te way) en ik zie het leven even wat donker in. Manlief slaapt al op de bank want kan er niet meer tegen hihihi.😂😄


Weten jullie van wie deze mal is en hoe die heet? Het gaat om de bloemen links onder.
Dan ga ik snuffelen op Google, misschien is hij nog wel ergens te koop.

Overigens is deze kaart niet door mij gemaakt, maar even geleend van internet voor het voorbeeld😏

Diegene die als het eerste het juiste antwoord heeft is de winnaar en krijgt een leuk kleinigheidje thuis gestuurd :)

Hoop dat jullie mee willen denken in deze moeilijke situatie😘😍😚

Groetjes een ontroostbare Tientje

5 opmerkingen:

  1. Hoi, ik weet het ook niet maar denk dat je het beste een winkel kan benaderen, die weten veel.
    Doe@ding bijvoorbeeld!
    Ik snap dat je hem terug wil, hij is prachtig!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er schieten een heleboel merken door mijn hoofd. Precious Marieke, Yvonne Creations en nog veel meer. Ik heb wel moeten grinniken met je blogpost. Succes met de zoektocht!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn 1e gedachte was Marianne Design. Maar heb al gezocht, maar kan hem niet vinden. Ik herkende de kaart en heb de maker, Afra Schenk, een berichtje gestuurd. Zij gaf als antwoord Ali. Verder kan ik je niet helpen.
    Succes met je zoektocht.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het eventjes opgezocht, want ik wist dat ik die bloemenmal zelf ook had. Ik heb die ooit bij Ali gekocht, maar het is van het merk Creative Expressions - Finishing Touches - Striped Nasturtiums CED1465. Ik hoop dat je de mal nog kan vinden. Hoef je je eigen niet meer slaap te huilen en je man kan weer bij je in bed slapen. Hihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Neltine. Wat is het wat met jou.. dat je zo verdrietig bent omdat je de mooie bloemen weg gedaan hebt. Volgens mij zijn ze van creative expressions. Ik weet niet of ze nog ergens te koop zijn. .. ik kan je helaas niet helpen om vsn je verdriet af te komen. Maar verl sterkte ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)