Volgers

woensdag 11 oktober 2023

De winnaar!!!!!

Wat zijn mensen toch behulpzaam hier in Blogland. Zelfs nadat ik zo'n lange tijd afwezig ben geweest hier, steunen jullie mij nog steeds door dik en dun hihi.

Vanuit Harderwijk dan ook enorm bedankt voor het meedenken 😀

Inmiddels is er een winnaar die de naam van de juiste mal heeft gevonden! Heb hem zelfs al online kunnen bestellen! De winnaar is..........


Crea-Astrid!!!


Enorm bedankt Astrid voor je hulp en meedenken. Inmiddels zijn de meeste klachten verdwenen. 
De eetbuien hebben plaats gemaakt voor, wortels en komkommer, om weer op gewicht te komen en ik zie het leven weer zonnig tegemoet. Mijn zakdoeken zijn weer opgeborgen en manlief ligt weer terug in zijn eigen bed.

Wat kan een mens toch blij zijn met een snijmal 😋😅

Astrid als je mij even je adres mailt (staat bij mijn profiel), komt er een leuke vlop naar je toe. Wil je daarbij even je favoriete kleur doorgeven?

Tot een volgende post maar weer. De gigagrotegroetjes van een blije Tientje😊



6 opmerkingen:

  1. Superfijn dat het zo snel gelukt is!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik had je post van 9 okt. even gemist maar zie dat het is opgelost en je de snijmal weer in je bezit hebt en je weer een blij meidje bent 🤣
    Groetjesssss en maak er maar weer iets moois mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je de mal gevonden hebt en online hebt kunnen bestellen.
    Fijn om te horen dat je weer gezonde eetlust hebt en het leven weer zonnig tegemoet ziet. Allen jammer dat het vandaag zo regent. Had eingelijk het zonnetje nog voor je moeten schijnen. Maar gelukkig dat manlief weer in z'n eigen bedje kan slapen. Hihi.
    Wat leuk dat ik ben uigekozen als winnaar. Ik ga je gelijk mailen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je de mal weer kan bestellen… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dat je hem weer hebt kunnen bestellen. Hij is ook wel erg mooi!
    Fijn dat het leven nu weer een beetje zin heeft hihi
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)