Volgers

donderdag 28 september 2023

Nieuws van Neltientje


'T is niet te geloven, maar het is echie waar.
Ik heb zowaar weer wat nieuwe kaarten voor mijn Bloggie.

Inmiddels is mijn jongste dochter getrouwd en heb ik een eigen hobbykamertje.
Reuze leuk, om alles in te richten, maar man o man wat een hobbyspullen kan een mens verzamelen.
Vrrrrreselijk en schaam me diep hahaha.

Ik vond nog theezakjes uit het jaar nul en knipvellen van voor deze eeuw.
Heb eerst maar eens wekenlang grote opruiming gehouden en de Kringloop blij gemaakt.

Heb onderhand 4 grote opbergdozen met restjes papier.
De planning is om dat eerst maar eens op te maken :) 

Hieronder een paar rechthoekige kaartjes. Niet bijster ingewikkeld qua layout, 
maar ja ik ben zelf al ingewikkeld genoeg. Lool.




en een cadeautje voor de liefhebbers:


Wens jullie alvast een heul fijn weekend toe en hopelijk tot een volgende keer.

Gigagrotegroetjes,
Neltine






7 opmerkingen:

  1. Leuk dat je er weer bent! En met hele mooie nostalgische kaartjes voor je theepotje hihi. Is de verzameling inmiddels nog meer gegroeid?
    En knap dat je eerst je voorraad gaat opmaken. Ik wil dat ook maar dat lukt mij echt niet haha. Ik moet minstens 200 worden voordat hier alles op is....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik val bijna van mijn stoel! ... dacht zie ik dit nu goed Neltine's cards, hihi Je bent het gelukkig niet verleerd en zie duidelijk jouw "style" ze zijn weer zo mooi brocante! Niet meer zo lang weg blijven hoor, zo fijn dat je er weer bent ?!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om je weer te zien Neltine!!
    Leuke kaartjes heb je gemaakt.
    Knap als je dat lukt om eerst je papier op te maken!! Ik zie altijd wel weer wat leuks liggen wat mee moet;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je laat ons hele mooie kaarten zien in jou stijl. Je bent het kaarten maken nog niet verleerd. Ik denk niet dat je de enige bent die veel hobby spullen heeft. Ik was ook aan het opruimen. Mijn papier uitgezocht. Maar kan moeilijk iets weg doen. Ga later weer verder met opruimen. Nu te mooi weer. Hopelijk zien we snel weer kaarten van je. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om weer iets van je te zien. Je hebt prachtige kaarten gemaakt. Succes met het uitzoeken en inrichten van je hobbykamer.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Neltine , serie leuke kaartjes hebben gemaakt heerlijk toch om nu
    een eigen hobbykamer te hebben , veel plezier met inrichten en de freubel
    Groetjes Epie............

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om weer iets van je te zien. Dat is inderdaad lang geleden dat je wat geplaatst had. Mooie vintage kaarten heb je gemaakt, met schattige plaatjes.
    Wat een leuke reactie heb je op mijn blog geplaatst. Altijd leuk om te lezen. Ik zag ook dat je volger van me geworden was, maar ik dacht eigenlijk dat je dat altijd al was. Hihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)