Volgers

donderdag 18 juli 2024

Madeliefjes en lavendel

Hadilootjes iedereentjes,

Zo regenachtig het tijdens mijn vorige blogpost was, zo heerlijk warm is het nu.
Wat genieten van deze temperaturen en al die zonnestralen op mijn toet en niet te vergeten mijn veels te blanke witte kuiten.😄

Vorige maand ben ik met mijn dochter een weekje naar Valencia (Spanje) geweest en daar wil je echt niet met die witte benen het strand op. Je steekt gewoon nog af bij de witte zandstranden en die zongebruinde mensen daar hahaha.
Nou ben ik ook niet zo'n bak en braadtype dus volgende keer maar een privéstrandje op zoeken lol.


Bovenstaand kaartje gemaakt met scrappapier uit den ouden doosch :)
Plaatje komt van Pinterest
Vlindertje en tekstrondje komen van overgebleven kant en klare kaartenblokken.


Bovenstaand mannenkaart gemaakt met restjes papier, een plaatje van een cardblock 
Studio Light 'La Provence' net als het tekstje en potje lavendel.
Papieren knoopjes komen weer van een ander cardblock.

Ik wens jullie alvast een fijn weekend. Smeer je goed in voor de zon, maar niet met factor 50 zoals ik doe, want daar komt geen zonnestraal doorheen 😅

Gigagrotegroetjes weer van Neltientje





 

4 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaarten heb je gemaakt. Mooie plaatjes en papier ook voor gebruikt.
    Altijd leuk bij mannen kaarten hoten knopen te gebruiken. Doe ik ook vaak.
    Heerlijk en gezellig dat je met je dochter een weekje naar Spanje bent geweest.
    Vroeger gingen wij ook altijd lekker naar het strand als het goed weer was en dan lekker liggen op het strand en natuurlijk goed insmeren. Maar daar kunnen we niet echt meer tegen om heel de dag te liggen op een strandlaken. Twee weken geleden hebben we heerlijk over het strand gewandeld en een lekker soft ijsje daarna bij de strandtent gegeten onder de parasol. Dan genieten we ook van het mooie weer en het strand. Zeker goed insmeren met dit weer, want je verbrand zo.

    Ook alvast een fijn en zonnig weekend.

    Toedeledokie, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het weer is goed omgeslagen, maar weer van korte duur. Al vind ik dat niet erg, want dat hele hete weer is niets voor mij. Je laat weer leuke kaartjes zien. Het papier uit den ouden doos doet het nog goed, hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt twee leuke kaarten g3maakt met de mooie plaatjes en het bijpassende papier. Hier ligt ook nog veel op d3 oud3 doos. Lekker opmaken zou ik zeggen. Gezellig dat je een weekje met je dochter op pad was. Wij zitten lekker onder de parasol…Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, hoi,
    Gezellig dat je er weer bent Neline. Weekje Valencia met je dochter dat is heerlijk! Volgens mij moet je nu niet in Spanje zijn, hot hot hot! Maar de zomer hier is wel heel wispelturig van het ene in andere uiterste! We passen ons maar aan 🏊‍♂️
    Je kaartjes zijn weer tof en van deze tijd hoor! Ik ga een lekker verfrissend ijsje snoepen en genieten van de mooie dag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)