Volgers

maandag 29 juli 2024

Borduurvirus

Hallo iedereentjes,

Je zal er maar last van hebben. Een borduurvirus hihi.
Tijdens het opruimen van mijn hobbykast kwam er weer van alles tevoorschijn.

Zag de pakketjes van Stitch and Do en ja, daar begon het ineens te jeuken.
Van het ene kaartje kwam het andere en zomaar ineens drie geborduurd.

Zelf andere kleurtjes en plaatjes erbij gezocht. Kan de volgende keer net zo goed zo'n Cards Only setje kopen met alleen de patroontjes 😅


Stitch and do 17
Plaatje: Zat al gestanst in mijn map. Gerda's Hobbyshop?


Stitch and do 97
Plaatje: Scenery Yvonne Creations - Blue Flowers


Stitch and do 97
Plaatje: Marianne Design - Frozen Forest

Moet ook nodig mijn profiel eens updaten. Ik zie dat ik al 7 jaar lang 43 jaar ben😂
Waar blijft de tijd. Maar leuk om sommige blogmaatjes al zo lang te kennen.

Een fijne week, houd het hoofd koel en geniet van de kleine dingen.

Gigagrotegroetjes,
Neltine

8 opmerkingen:

  1. Jaaaa leuk! Ik ben ook weer aan het borduren geslagen. Eigenlijk doe ik dat alleen zomers als ik lekker buiten zit. Moet toch wat te doen hebben he haha. Ook al wat kerstkaartjes zo geborduurd en nu weer met gewone plaatjes. Heerlijk werkje toch?
    Jouw kaartjes zijn ook zo leuk! Ik heb ook diverse pakketjes met alleen de patroontjes maar ook nog 2 met plaatjes. Ik zoek er dan ook zelf andere plaatjes bij of ik moet echt geen zin hebben om zelf op zoek te gaan haha
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt superleuk, zó mooi en fijntjes. Toen ik begon met kaarten maken borduurde ik ook altijd, helaas kan dat niet meer door artrose. Maar bij anderen vind ik het nog altijd mooi.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi en wat fijntjes en netjes geborduurd. Ik kan het helaas niet meer. Heb vorige week toevallig een stapel patroontjes aan Caroline meegeven.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan wel borduren maar borduur nooit op kaarten. Heel knap wat jullie doen maar ik ben er niet zo van. Maar goed dat we allemaal verschillende smaken hebben want dat maakt de hobby lekker afwisselend! Fijne week Neltine,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Drie prachtige kaarten heb je gemaakt. Mooie borduurpatronen ook en prachtig geborduurd. Ook wel eens handig om zulke kaarten te maken. Ik vind borduren ook erg leuk, maar al een hele poos geleden dat ik weer wat geborduurd heb. Meestal in de zomer als ik buiten zit, maak ik ze wel eens, misschien dat ik het ook weer eens tevoorschijn moet halen.

    Een fijne zonnige week toegewenst en misschien af en toe een ijsje om je hoofd koel te houden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaar ons weer 3 prachtige borduur kaarten zien. Deze plaatjes passen er mooi bij. Van de kant en klare pakketten xijn de plaatjes vaak niet zo.. inderdaad kun je dan beter de Losse kaarten kopen.. ik ben wat van het borduren af..komt vadt weleens weer. Want het wel leuk om te doen. Veel plezier er maar mee. Ik blijf dit soort kaarten wel erg mooi vinden
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die kaarten zijn prachtig geworden Neltine. Dat patroon van de eerste lijkt net schelpjes in de hoeken te hebben. Heel fijntjes zoals je alles gecombineerd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige borduurkaarten ,mooi geborduurd.
    Zelf vind ik borduren ook heel leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)