Volgers

zaterdag 16 februari 2013

*Roses

Bonjour, dzień dobry, buongiorno en hallokidoki:),

Het is weer heerlijk weekend. De sneeuw is weg en de boodschappen gedaan. De wasmand is nog wel vol...maar dat ken mij niet skelen..hihi.
Eerst maar eens even tijd maken om mijn creatieve uitspattingen te delen hier:) 

Ik ben weer een beetje over mijn scheve knoopjes trauma heen (zie vorige bericht) en heb het knoopje inmiddels weer recht geplakt haha. Maar de meesten van jullie hadden dit al wel verwacht:p:p
Voor dit kaartje heb ik mijn plakparels maar weer eens uit de kast gehaald en ik geloof dat ze aardig rechtzitten:)

Altijd wel een gedoetje om ze goed op te plakken. Of mijn vingers zijn te dik of de parels te klein...Ik denk het laatste lol. Meestal zit de helft van de plakparels aan mijn mouw of plakken ze aan de tafel vast:)

    
Photo edited with Picmonkey    

                     

Voor dit kaartje heb ik bijna alles geprint. Eerst het het achtergrondje, vervolgens de vintage foto,  en tot slot het rozenplaatje 3 keer uitgeprint en in 3D opgeplakt. De plaatjes gevonden via Pinterest.


Deze kaart dient weer als voorbeeld voor onze nieuwe challenge op het Scr@p-cards Challenge-Blog. De opdracht is Rozen. Neem gauw eens een kijkje op ons blog en hopelijk doe je gezellig mee:) Er is weer een gigaleuke prijs voor de winnaar.

Gebruike Materialen:
Paper:              My Mind's eye - Followe Your Heart collection 'be Happy'.
Dies:                Noor! Design, Frame Vierkant, 6002-0147 
Pearls:             Queen&Co 'grass natural pearl'


Bedankt weer voor je bezoek. Altijd feest als je op bezoek bent geweest.
Een fijn weekend en zorg goed voor jezelf;)

Gigagrotegroetjes,
Neltine

40 opmerkingen:

  1. IK vind je kaartje weer supermooi gemaakt Neltine. Lief plaatje en leuk met de roos. Leuke mal er onde.r Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Neltine

    Prachtige kaart is het weer in de pasteltintjes en plakparels doe het ook leuk .
    Je moet even op mijn blog terug scrollen speciaal voor jou het konijn op de foto gezet.

    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Neltine,
    Wat een mooi kaartje in die zachte tinten, lief plaatje,leuke roosjes..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw.....weer zo'n supermooie romantische kaart Neltine!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer schitterend Neltine of moet ik haar zeggen ;) een kleine tip als je pareltjes wil op plakken gebruik dan je prikpen werk heel goed.


    Lieve groetjes Suze

    Fijn weekend verder

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie romantische kaart. En bedankt voor je snelle reactie op mijn vraag op het Scr@p-Cards Challenge blog, en daarbij ook de reactie op mijn kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooie kaart weer, heerlijk met die roze rozen.
    Hoe krijg jij dat toch zo mooi geprint???

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Nellie, maar je verhalen vind ik nog mooier!!! Ooit aan een colum gedacht haha.
    xx Angeliqueje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te zien wat je met die printjes kan doen:-)
    Ik pin ze, en ga er ook een kaart van maken, mooie combi,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig is ie geworden,ik heb ze ook opgeslaan.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha mooi geprint hoor!
    De parels zitten aardig recht ;-)

    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow prachtige rechte parels :-) Je kaart is weer beeldschoon, kijk nou wat je met een paar leuke plaatjes kunt doen.
    Mijn parels hebben een hoog schiet- en knalgehalte, schieten ook altijd over mijn bureau. Ik gebruik ook wel eens liquid pearl alleen vergeet ik vaak dat dat nogal droogtijd nodig heeft en vervolgens zit dat spul overal behalve op de kaart, wahaaaa!

    Fijn weekend,
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit weer een schitterende kaart Neltine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Komm via Gea net op je blog. Wat een schitterend kaartje. Als je dowlnload die plaatjes, doe je dat dan op fotopapier afdrukken? Bij mij wordt alles lelijk. En de kit gaat erdoor. Dus vlekken.
    Veel succes en ik blijf graag kijken. Leer veel.
    Ook bij mij ben je welkom op mijn blog.
    Gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het alweer een super mooie kaart. Echt waar.
    Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha die Tientje, mijn mokje Latte is net op, maar ik heb ook nog een theetje staan, dus ik kom gezellig effe langs bij je. Ik was even uit de running en heb weer een hoop moois gemist van je. Je konijn ziet er toppie uit hoor, wat een scheetje is het. Ik vind je kaartjes allemaal weer even prachtig. Bedankt voor je uitleg over de strikjes; maar dat is toch niet echt mijn ding ben ik bang (of ik moet nog heul veul oefenen). Ik zou zeggen tot het volgende bakkie maar. Doei doei, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beeldig Neltine en ik kan bijna niet geloven dat het allemaal geprint is..gewoon op printerpapier of doe je er iets anders in????

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Skitterend kaartje Neltine! En die mooie verhalen erbij, je kan er wat van. Ennuh een heul mooi kaartje. een machtig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige rozenkaart ! Die van mij is ook af :-) Zag gisteren de challenge en was toevallig met rozen bezig, nog even een foto maken en zorgen dat alles recht zit ... ik moest zo lachen om je verzakte knoopje, ik had laatst een vermiste knoop, toen heb ik maar een nieuwe foto gemaakt, raar dat je dat pas op de foto ziet, alsof hij weggefotoshopt was. De pareltjes die overal zitten behalve op je kaart komt mij ook bekend voor, laatst vond ik er 1 in de badkamer ! Zat vastgeplakt op de grond, huh ??? Ik haal ze altijd met een mesje van het papiertje af en dan op de kaart maar deze sprong weg en ik zag hem niet meer, de volgende dag dus wel ! Hele prettige zondag, genieten van het boven het vriespunt weer, groeten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtig kaartje, mooie prentjes heb je ervoor gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een zachte, lieve kaart heb je weer gemaakt Neltine!!
    Mooie afdrukjes heb je gevonden. Waar haaa je het toch vandaan, ziet er helemaal zo niet uit.
    Weet je Neltine, ik gebruik steeds een pincet om met mijn plakparels te werken, gaat heel goed!!
    Fijne zondag
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie romantische kaart! Prachtig gemaakt Neltine! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super kaartje,zeg, met mooie zachte kleuren!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw Neltine,wat een pracht.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart weer, ik vind het echt prachtig.
    tja, die plakparels.......ik heb die ook hoor maar gebruik toch meestal de gewone parels die je met lijm moet plakken, ik kan die handig me een pincet vastpakken en plakken, lukt mij meestal beter als met die plakparels.
    Liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat is ie weer mooi , die rozenkaart
    prachtig hoor Neltine !
    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooie kaart Neltine!
    Rozen zijn toch prachtige bloemen om kaartjes
    mee te maken...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ooohh wat een bjoetie zeg, schitterend!!! Wat leuk hoe je die drie plaatjes zo tot één hebt gemaakt, prachtig!!!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallikidoki Neltine, wat een juweeltje staat er weer op je blog. Zo stijlvol gemaakt!
    Prachtige combinatie.
    Liefs Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtig kaartje is dit weer, Neltine.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een bjoetje weer en dat er 1 skeef zat whahahah ik hoor het je zegge, joh kan jou het bommen, komt dus goed. Parels plak ik met mijn kleef potlood en bijna altijd recht naar mijn weten, dus tippie joh!

    Hier ook de was...en ik aan de kaart;o) dan thee oladijee...

    Warme groetjes,
    Aniet x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Neltine,
    Dit is de eerste keer dat ik je blog bezoek en heb me meteen aangemeld als volger. Niet alleen omdat je zo'n mooie kaarten maakt maar ook omdat je zo grappig bent. Ik ga zeker nog eens langskomen.
    Fijne avond nog.
    Groetjes, Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Neltine, bedankt voor je superleuke reactie op mijn blog!
    Ben natuurlijk hier ook even komen kijken. Prachtige kaartjes maak je, ik ga je ook met plezier volgen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wowww, Neltine je hebt je best weer gedaan hoor, deze kaart is heel stijlvol en zo mooi van kleur.
    Ben blij dat je de stempels weer gevonden hebt, wanneer kunnen we die kaarten verwachren om te bewonderen??? Hihihi
    Bedankt voor je enorme leuke reactie op mijn blog en als ik bij je in de buurt kom, geef ik een gil.
    Ga zo door Neltine en mij maakt het niet uit hoor of je alles scheef of recht plakt,lol
    Liefs Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heeeee Tientje,
    wat een prachtig kaartje,
    groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)