Volgers

maandag 22 februari 2021

Plaatjes Gerda's hobbyshop


Hadilootjes allemaal,

Helemaal geïnspireerd door de schitterende kaarten van Nicolette en Caroline en nog zoveel andere bloggers, ook aan de fotoplaatjes begonnen op mijn kaarten.

Ik ben echt een hamster wat betreft plaatjes. Heb onderhand 2 Pinterest accounts vol verzameld en dan fysiek natuurlijk ook nog bakken en mappen vol.

Misschien komt het wel door een trauma op de lagere school. Als je goed je best deed kreeg je een plaatje of een sticker. Helaas stond ik merendeel in de hoek omdat ik zo ondeugend was.

Nou puh, dan spaar ik mijn plaatjes wel lekker zelluf!!


 Dit kaartje gemaakt voor mijn jarige dochter van 22. Ze woont sinds een half jaar samen en ze hebben twee superlieve konijnen binnen. Dus toen ik dit plaatje zag wist ik meteen op welke kaart ik het ging gebruiken.




Haar vriend was de dag ervoor jarig. Hij is dikke maatjes met onze hond en werkt bij een autobedrijf, dus voor hem dit leuke hondenplaatje in auto gebruikt.

Plaatje:
GH3060 van Gerda's hobbyhop

Ik ga weer heerlijk blogs afsnuffelen op zoek naar nog meer inspiratie ;)

Bedankt weer voor jullie bezoekjes. De koffie en taart houden jullie nog tegoed hihi.

Gigagrotegroetjes,
Neltine




10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Netline. En plaatjes.... die hebben we nooit genoeg. Gefeliciteerd met de beide jarigen.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Neltine,
    Haha je bent nog steeds heel leuk ontdeugend, altijd vol grapjes! En je kaartjes zijn zorgvuldig bedacht en gemaakt voor je dochter en schoonzoon, wonen ook alweer samen. Tot de volgende keer maar weer!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee superleuke kaartjes heb je gemaakt...top hoor! Ze zullen zeker goed ontvangen zijn!
    Bedankt voor je leuke reactie!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke toepasselijke kaartjes voor je dochter en haar vriend! En wat lief dat je zo door ons geïnspireerd wordt!
    Ik heb ook mappen vol met plaatjes en laatst dus ook ruim 60 nieuwe vellen bij Daantje gekocht......(helaas kan dat dus nu niet meer) maar de plaatje van Gerda en Syta zijn ook zo leuk he! Hier sla ik ook regelmatig in haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog Neltine. En als je plaatjes zoekt, ik heb er heel veel verzameld op pinterest. Je mag ze allemaal gebruiken.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt met deze mooie plaatjes. En leuk uitgezocht voor de ontvangers. Leuk dat je de foto plaatjes hebt ontdekt. Die zijn ook erg leuk. Ik heb er ook nog veel van.. net als jou ook veel mappen jet plaatjes. Maar kan handig zijn. Veel plezier met de hobby. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat wij je kunnen inspireren. Ik heb ondertussen ook al een aantal mappen vol met mooie plaatjes.
    Je hebt 2 mooie kaarten gemaakt, lief met het schattige konijntje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie kaarten met prachtige plaatjes. Mooie strik en bloem heb je op de 1e kaart verwerkt en mooi in die kleuren.
    Ja hé, Ali is inderdaad net een snoepjeswinkel om te shoppen. Heel verslavend ook. Hihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha ik vind ze echt kei-leuk Neltine!
    En als antwoord op mijn blog; snoeren van kerstverlichting... altijd handig als je die niet in mekaar frommelt na afloop, maar netjes oprolt *LOL* Haha gek wijf ( lief bedoeld he;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten en zo herkenbaar wat je schrijft : ik maak veel kaarten met m'n moeder en we hebben een paar mappen vol plaatjes, worden er sneller meeer dan minder ;) ik ga je volgen, zo mis ik niks meer

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)