Volgers

vrijdag 1 november 2013

*Vintage Girl...

Hadilootjes allemaal,

Welkom allemaal op mijn blog, en leuk dat je even aan komt waaien. 
Wat een windje afgelopen week hè
Je krijgt er van die heerlijke kapsels van hihi. Hoe goed je ook je haar probeert te stylen, zodra je je hoofd buiten de deur steekt zit het al weer door de war.

Ons konijn deed het ook in zijn konijnenbroek. Als hij in de tuin liep keek hij telkens achterom en dacht dat hij achterna gezeten werd, haha geen gezicht.

Voor nu heb ik weer een vintagekaartje gemaakt. 
Met zo'n plaatje is er maar weinig nodig om er wat moois van te maken. 
 Gebruikte Materialen:

Paper: Papermania ‘Rose Garden’.
Digital paper: Raspberryroad designs ‘Moments in Time Collection’.
Flowers: WOC and Prima Marketing.
Ribbon: Ivory Button Twine and Seam Binding Cameo Beige.

Image found on Liveinternet.ru

Nou lieve luitjes, ik ga jullie weer gedag zeggen. Ik voel me enorm vereerd dat er al zoveel volgers op mijn blog zijn, maar daardoor red ik het helaas niet meer om iedereen te bezoeken. 

Toch enorrrrm bedankt voor al jullie berichtjes en bezoekjes.
Ik hoop dat mijn creaties jullie weer nieuwe inspiratie geven;)

Gigagrotegroetjes
Neltine





30 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig prachtige kaart, toppie ☺
    Een fijn en gezellig weekend !
    Liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemachies....Neltine!!! Wat is het weer een BJOETIE, hoe krijg je het toch iedere keer weer voor elkaar....hihi...
    alle gekheid op een stokkie het is weer zo'n toffe kaart, en ook al is het plaatje heeeeeeeeeel mooi, je moet er toch maar een heeeeeeeeel mooi kaartje van kunnen maken en dat ken je als de beste. Gezellig dat je weer iets op je blog zet...En ik dacht al.... dat je met konijn en al .....was weggewaaid!!!!!! Wat een storm hè, en er is nog meer op komst....nou dan gaan we maar knutselen. Fijnnnnnnnnnnnn Weekenddddddddddddd...!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh...wat een schattige kaart Neltine! Hier hou ik zo van....
    Je bent gelukkig niet weggewaaid hihi.. Enne...je hebt je keurig aan je woord gehouden dat je weer wat zou plaatsen ;-) Gezellig dat ik je vorige week ontmoet heb, leuk.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cudowna, romantyczna kartka :) Przepięknie zakomponowane kwiatki :) Wszystkie Twoje prace są zachwycające :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Neltine. Ook fijn om nog eens iets van Nijn te horen. Ocharme dat beestje. Gelukkig is hij niet weggewaaid.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi
    Wat een super mooie kaart weer net als al je andere kaarten .
    Die strik erop is ook weer zo mooi .toppie hoor .
    En ja zo af en toe moet je toch je foto aan passen ,al kan ik het al weer doen ha ha .
    Ons konijn hebben we maar even in zijn hok gestopt denk dat die anders zo weggewaaid was .
    Een heel fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een schatje. Heel lief. groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Neltine!
    De strik is ook héél mooi gemaakt, super hoor...

    Fijn weekend, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een beauty!
    Prachtige kleuren en meer heeft je kaart toch ook niet nodig!?
    Ha, ha, ik had je konijn wel eens willen zien, arme beestje!
    Hij heeft een lekkere dichte vacht, dus een 'bad hairday' kent 'ie waarschijnlijk niet eens. :-)
    misschien meer een 'bad furday',ha, ha.

    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, mooi plaatje heb je gebruikt!
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig! Wat.... heb je weer een schitterende kaart gemaakt. Knap gedaan hoor.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi,
    wat een mooie kaart !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Neltine

    Schitterend is je kaartje weer met dit mooie plaatje.....enne hier is ook een mooi randje op geborduurd;-)
    Het is toch wat met die mannen van ons hé, ik moest gelijk weer denken aan de reactie die jou man ooit gaf op een mooie dame op je kaartje die van "heeft ze hoofdpijn of zo", we blijven lachen met die mannen hahaha.
    Een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh wat een super schattig kaartje Neltine, lief plaatje en jj heb er weer een waar pronkstukje mee gemaakt.

    Fijn weekend.


    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben helemaal weg van deze mooie kaart.
    Prettig weekend, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een schatje Neltine, zowel het plaatje als de kaart die je er mee gemaakt hebt...mooie stiksteekjes..prachtige strik en lief plaatje...fijn weekend en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh dat arme konijn....ksie het helemaal voor me hihihi... je kaartje is een schatje en mooi hoe je bloempjes in het haar laat terugkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een scheet van een kaartje heb je weer gemaakt, hou echt van je vintage kaartjes. Die Nijn toch, die katten van mij (heb er 7) vonden het ook maar niets buiten, met die storm. Nee, liever achter het raam, lekker naar de blaadjes kijken die voorbij kwamen vliegen. Gekke beesten. Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blogje.
    Geniet lekker van het weekend en tot de volgende keer weer.
    Lieve groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Piękna kartka! Beautiful card!:) hugs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje!
    Prachtige creaties maak jij, ben gelijk volger geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt Neltine. vind dat je het lint ook altijd zo mooi verwerkt. Schattig plaatje ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige vintage kaart Neltine.
    heel erg mooi weer gemaakt.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig vintage kaartje heb je weer gemaakt, Neltine.
    Zó schattig.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heey Neltine :)
    Wowwww....wat een mooi kaartje zeg!!!!!
    Ik word er helemaal warm van.
    Ik ben zooo verliefd op jouw kaartjes.
    Echt....ik word er écht warm van.
    En denk dan steeds aan vroeger.
    Dank je, voor jouw creatie.
    Hele-Lieve-Groetjes Fienny :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)