Volgers

woensdag 28 augustus 2013

*Vintage Beauty

Hallo luitjes,

Na alle stempelkaarten weer eens een gezellige vintage kaart.
Dit blijven toch echt mijn favorieten. Heerlijk dat gefreubel met kant, knoopjes en mooie oude plaatjes.
  
De dame op de foto is Miss Lily Elsie (8 april 1886 - 16 december 1962). Zij was vroeger een beroemde actrice en zangeres. Wil je meer weten over wie zij was? Kijk dan eens hier op Wikipedia.

Hoewel ik vroeger echt een hekel had aan het vak geschiedenis vind ik het nu reuze leuk om uit te vissen wat voor iemand er op de foto staat en hoe het leven van zo'n persoon eruit heeft gezien.




Image found here

Gebruikte materialen:
Designpaper unknown
Fabric flower, Pearl, spacerbeads74, buttons and lace

Zo lieve luitjes, ik ga eens richting de keuken. Vandaag staat er een heerlijk toetje op het menu. Verse aardbeien milkshake...jammie.
500 gram aardbeien, 4 bolletjes vanille-ijs  een flinke scheut melk en dan in de blender of keukenmachine. Ergg smullen.

Tot een volgende keer en gigagrotegroetjes,
Neltine


24 opmerkingen:

  1. Hoi Neltine. Dit is een leuke vintage kaart. Mooie afbeeding. Leuk afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neltine, hallo. Ik vind die foto's van Lily allemaal zo mooi. Daarom zo leuk om er iets mee te doen. Ik zet de foto meteen bij mijn Pinterest foto's. Bedankt. En jij hebt alweer een hele mooie kaart gemaakt.
    Daaggg, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Neltine wat een geweldige vintagekaart
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi

    Nou die Miss heeft ook al zo,n prachtige naam het is zeker heel mooi vintage plaatje .
    Je kaart ziet er weer erg mooi uit .
    Leuk weer met al die kantjes en knoopjes .
    En mmmmmmmm die milkshake klinkt ook wel weer ergggggg lekker .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Neltine,

    Wat een prachtige vintage kaart heb je weer gemaakt. Mooi ook hoe je het lint met de bloem erop hebt verwerkt.
    Hoop dat het toetje lekker gesmaakt heeft, het klinkt in ieder geval wel lekker!!!

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, heel mooi gedaan. Klinkt goed zeg zo'n milkshake
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende kaart Neltine. Echt heel mooi.

    Groetjes,
    nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En zit de milkshake er al in...mm je weet iemand wel lekker te maken. Mooie kaart heb je gemaakt,leuk zoals je dat touwtje op die bloem hebt geplaatst,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Neltine, wat heb je dat mooi gedaan zeg!De bloem en de knopen erop vind ik echt gaaf!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Neltine,
    Gaaf een vintage kaartje en wat een prachtig kant!!
    Mmmmmm een milkshake met verse aardbeien...heerlijk,
    het water loopt me in de mond, hihi.
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooie vintage kaart! Heel chique en romantisch!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een bjoeite is dit weer ! zo mooi aangekleed echt een kanjer van een kaart!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart is dit geworden Neltine, prachtig die kleuren!
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Neltine,

    ik moest wel even glimlachen toen ik las dat jij vroeger zo'n hekel aan Geschiedenis had en nu zoveel wilde weten. Ik herken hier mezelf in, ik vind dit nu ook leuk, grappig.
    Je kaart is in ieder geval een prachtige, het plaatje is erg mooi en je hebt er een schitterende kaart meegemaakt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een beauty deze dame maar je kaart zeker!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een beauty deze dame maar je kaart zeker!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaartje Neltine, en wat ontzettend leuk dat je zelfs weet wie die mooie dame is!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is ie leuk!!!!
    Heerlijk met allemaal kant en zo'n prachtig plaatje! Pinterest? ;-p
    Super tof gedaan!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooie kaart Neltine, en interessant om te lezen wie deze dame was.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje Neltine.Ik maak zelf weinig vintage kaartjes maar vind het heerlijk om naar te kijken.Bedankt voor het recept,haha.Groetjes,Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt tijd aan details besteed zeg!
    Wow, erg mooi kaartje en nu is de anonieme dame niet meer anoniem!
    leuk om ook wat achtergrond info te lezen, zeg maar, het verhaal achter de foto! :-)
    Ga je dat nu vaker doen?
    Groetjes,

    Marjolein

    ps. de Mac Donalds zit bij ons praktisch 'om de hoek', dus ik ben zo lui dat ik er even heen rij voor zo'n heerlijke milkshake. :-)
    de kinderen juichen deze uitjes altijd toe, ha, ha.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)