Volgers

zaterdag 12 december 2020

Amy Design en Christien van den Akker

Hallo allemaal,

Weer lekker weekend en alle tijd voor een kaartje. Het borduurvirus is weer helemaal terug. Beter om daar over te praten dan welk ander virus ook. Moet wel zeggen dat het een stuk minder creatieve rommel geeft op tafel dan wanneer ik scrapkaarten maak haha. 

Heb ook al mijn mappen knipvellen weer eens geordend. Man o man wat kun je een hoop bewaren in de jaren. Ik heb zelfs nog knipvellen uit 1999 toen mijn jongste dochter werd geboren. Nooit aangeraakt omdat ik ze te mooi vond om te verknippen en nu vind ik ze niet meer leuk hahaha.

Weggooien doe ik dan ook weer niet, want je zult maar net dat ene plaatje nodig hebben...lol

Het kaartje doet mee aan de challenge op het Steelsteekje borduurkaartenblog. Hopelijk doen jullie ook gezellig mee. Leuk een beetje concurrentie hihi
 


Patroontje: Hobbydols 210 - Bordurend de Lente in van Christien van den Akker
Plaatje: Amy's design - Vintage Winter Snowman

Wens ik jullie een mooie zondag toe en tot een volgende kwebbel.

Groetjes,

Neltine





12 opmerkingen:

  1. Hoi Neltine,
    Inderdaad beter een borduurvirus dan het andere nare virus! Ik ben helemaal niet van de verhuiskaarten...sorry! Maar geloof zeker dat het maken ervan ontspant! Ik was enorm een van je andere werkjes, hihi Fijn dat je af en toe weer op je blog bent! Blijf gezond en fijne feestdagen en alle goeds voor 2021!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verhuiskaarten pppfffttt borduurkaarten! 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reageren met de telefoon is geen goed idee zie ik, ik was enorme fan van je andere kaartjes! Zo heb je wel lekker veel reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig borduurkaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje in deze zachte kleurtjes. Leuk dat je weer aan het borduren bent gegaan. Je schreef laatst al op onze Facebookpagina dat je meer wilde zien haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve reactie op mijn gnomes kaartje. Ik moest wel een beetje blozen hoor (in hoeverre ik dat doe haha). Zo lief om te lezen dat zowel Nicolette als ik inspiratie zijn voor jou en anderen. We doen gewoon wat we leuk vinden en..... ik vind ook weer inspiratie bij andere bloggers hoor. Zo doen we dat bij elkaar. Leuk toch?
      Fijne dagen!

      Verwijderen
  6. Leuk dat je het borduren weer hebt opgepakt. Het is dan ook een prachtig kaartje geworden. Mooi die zacht kleuren blauw.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Neltine,
    Ik ben ook meer van het borduurvirus, hahaha.
    Dat nare virus heb ik net achter de rug. Vreselijk!!!
    Wat leuk dat je het borduren weer hebt opgepakt. Je hebt ook een mooie Kerst kaart gemaakt!
    Leuk detail de strik opzij.
    Bedankt voor het meedoen bij Steelsteekje!
    Lieve groetjes Steelsteekje(Isolina)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Neltine.IK zag dat je een borduurkaartje hebt gemaakt.. Erg leuk. Dit boekje heb ik ook nog...Mooi plaatje . Heb er ook al kaarten mee gemaakt maar heb er ook nog van.. We hebben zeker heel wat verzameld door de jaren heen. IK heb begin vorig jaar alles een keer opgeruimd... Ook veel oude plaatjes.. Alles bij elkaar gezocht en op thema,merk in mappen gedaan. De meest vond ik nog wel mooi. Kan moeilijk iets weg doen.. Heb me toe al voor genomen om niet teveel plaatjes meer te kopen...Maar ik krijg ze niet op.. Heb een kast vol. Het rare is je bent zo hebberig... Koop wel minder, maar soms nog te veel. In januari wil ik mijn kast weer eens door het is weer een rommeltje... Zo gaat dat af en toe moet je toch alles weer eens door. Ik wil je fijne feestdagen wensen en het allerbeste oor 2021. Hopelijk houd je het virus... Dat kan niet veel kwaad.. Het ga je goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo allemaal, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik ben meer dan 3500 euro kwijtgeraakt aan nep-geldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter waarmee ik contact opnam en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The blogs you have produced are really the true voice of the city of knowledge. Please keep it up and make it necessary to produce one blog on the daily basis. I promise to come again and soothe the thirst of my knowledge.
    wordpress
    blogspot
    youtube
    ស្លតកាស៊ីណូអនឡាញ

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ทดลองสล็อต pg เล่นฟรีทุกค่าย PG SLOT รองรับเล่นผ่านมือถือทุกระบบ ไม่ว่าจะเป็น IOS และก็ Android ผู้ใช้สามารถเล่นได้ในทุกเกมแบบไม่ต้องสมัครก่อนใครที่เว็บ PG-SLOT.GAME

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)