Volgers

vrijdag 26 juni 2020

Borduren en nieuwe leesbril?

Hallootjes iedereen,

Zoals beloofd ben ik weer terug met een geborduurde kaart in vintage style.
Ik geloof dat ik al 10 jaar niet meer geborduurd heb, maar wat is dat weer heerlijk om te doen.

Valt me wel op na 10 jaar dat de gaatjes een stuk kleiner zijn geworden in de patroontjes, of zal ik misschien een nieuwe een sterktere leesbril moeten? Hihihi.

Anyway, het patroontjes van deze kaart komt uit een oud hobbyjournaal nr 133 en is van Chrissie.
Het kaartje doet mee met de challenge van het Steelsteekjeborduurkaartchallengeblog. Leuk woord voor Scrabble 10x woordwaarde :D 

En omdat ik zo de smaak te pakken heb, maar een tweede kaartje gemaakt met dit patroon.
De hitte is me werkelijk in de bol geslagen geloof ik haha

Ik wens jullie een heel fijn weekend allemaal.

Gigagrotegroetjes,
Neltine

10 opmerkingen:

  1. Heel leuk hoor...met een mooi borduurwerkje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten. Leuk dat je nu de smaak te pakken hebt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart. Mooi borduurpatroon ook en mooi in deze zachte kleurtjes. Schattig plaatje ook.
    Ik kan het probleem met de kleine gaatjes in de borduurpatronen, maar ook het dunne garen in de naald te krijgen. Hihihi. Ik denk dat we daar allemaal naar toe gaan, voor een leesbrilletje, als we wat ouder worden. Hihihi.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes Neltine en toch maar die nieuwe leesbril. Mag wel na 10 jaar....haha
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart zijn het geworden Neltine. Leuk die zachte kleurtjes.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn weer wat van je te zien Neltine!!
    Prachtig kaartje is het geworden.
    Ik denk echt dat de gaatjes in al die jaren kleiner zijn geworden hoor;)
    En een leesbrilletje, daar komen we bijna allemaal aan op den duur denk ik;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige Borduurkaartjes!
    Welkom op mijn blogje.
    Wat leuk dat je na zo'n lange tijd weer aan het borduren bent.
    Mooie vintage look heb je er aan gegeven.De strik maakt het af.
    Jip, hier ook volgende week een leesbrilletje 😊 ben benieuwd of het dan beter gaat.
    Bedankt voor het meedoen aan Challenge 24!
    Lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat twee prachtige borduurkaarten hrb je gemaakt met deze hele mooie vintage plaatjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bijna gemist!...gezellig dat je er weer bent Neltine! Fijn dat je zo lekker hebt zitten borduren, maar ik kan er niet voor warm lopen...wel soms iets van kruissteekjes, hihi
    Gigagrotegroetjes trug van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)