Volgers

zaterdag 22 oktober 2016

Borduurkaartje



Hallo iedereentjes,

Gelukkig weer wat inspiratie gevonden voor een kaartje :)
Momenteel heb ik weer een borduurvirus en dat terwijl ik echt jaarlijks de griepprik heb gehad :p Toch maar weer eens zin om mijn borduurnaald van stal te halen, hinnek, hinnek, hihi


Ik had zin om dit eerder gemaakte kaartje nog eens te maken. Spijt dat ik die kaart destijds verstuurd had lol.
Gemaakt met een kaart- en borduurpatroontje van Christa en heet Eefje.
Plaatjes is van Morehead.

Graag doe ik met dit kaartje mee aan de challenge van het borduurkaartenblog, met het thema 'alles behalve vierkant'.

Een fijn weekend en gigagrotegroetjes,
Neltine

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Neltine! Gaaf model en zulke mooie kleurtjes. Leuk dat je ons blog hebt gevonden en gezellig dat je meedoet. We hopen je natuurlijk vaker terug te zien. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit echt een hele mooie kaart !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart is dit mooi met dit plaatje het is een lieverd! De kleuren zijn erg mooi. Fijn om weer eens een kaart van je te zien. Borduren is een erg leuke bezigheid. IK maak ook andere kaarten maar borduren is ook altijd mooi om erbij te doen. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er was eens....heel lang geleden....een hobbymuts die ons prachtige kaartjes liet zien, whaha!
    Jeminee wat giga leuk om beweging in je blog te zien Neltine, ik heb je wel gemist!!! Zo is borduurwerk heel gaaf samen met die leuke Moreheadjes. Niet meer een jaar weg blijven hoor! hihi Bevalt je baan? Ik werk ook volop in de zorg en ben inmiddels Oma geworden van de nu 1 jaar oude Mave...ben je weer bij gepraat bijna haha
    Fijn weekend, week, maand.....doei Neltine
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik heb je gemist Neltine!! Wat een schattige kaart, het plaatje van Morehead is ook zo leuk. En prachtig geborduurd!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gemaakt Neltine, mooi geborduurd met een schattig plaatje.
    Heel leuk om je als nieuwe deelneemster van Ons borduurkaartenblog te mogen begroeten, dank je wel voor het meedoen en hou het virus vast dan gaan we je vast weer eens zien met een mooie creatie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Neltine
    Wat leuk weer eens iets van jou te zien en lezen en helemaal leuk dat je het borduurvirus weer te pakken hebt hihihi.......
    Je kaartje is supermooi en lief met dit plaatje van morehead, je borduurpatroon is ook prachtig in deze zachte kleurtjes.
    Gezellig dat je meedoet op ons Borduurkaartenblog en ik hoop je vaker als deelnemer te zien met je borduurkaartjes.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Neltine
    Wat een prachtigeen lieve borduurkaart en leuk dat je mee doet bij ons borduurkaarten blog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Neltine,
    ik las ergens een reactie over jouw blog en dacht ik ga ook weer eens kijken en jawel, ze heeft weer wat gemaakt..Wat een lief borduurkaartje en het plaatje is zó schattig..super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik heb je gemist Neltine!! Wat een schattige kaart, het plaatje van Morehead is ook zo leuk. En prachtig geborduurd!!
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk om je als nieuwe deelneemster van Ons borduurkaartenblog te mogen begroeten, dank je wel voor het meedoen en hou het virus vast dan gaan we je vast weer eens zien met een mooie creatie.
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)