Volgers

zaterdag 6 december 2014

***Vintage again


Hallo iedereentjes,

Na verschillende verontrustende mailtjes of alles wel goed ging, maar snel even naar mijn blog gesjeest:)Ik ben nog steeds in blogland en knutsel zelfs ook nog hoor;)
Alleen weinig tijd gehad om te bloggen.

Momenteel heb ik wel een hectische leventje. We hebben ernstige ziekte en een overlijden gehad in de familie en ik kan onderhand wel mantelzorger zijn van een heel elftal. Naast mijn 4 daagse werkweek blijft er dan soms weinig vrije tijd over. De tijd die ik dan overhad gebruikte ik wel om een beetje te freubelen maar van bloggen kwam helaas niks. Een lieve blogdin schreef zelfs:"zou je dan voor ons wel alsjeblieft af en toe een kaartje plaatsen want wij genieten er zo van:-)"

Nou dat kon ik niet weerstaan natuurlich. Jullie zijn fantastisch hoor:) Geweldig bedankt voor al jullie trouwe bezoekjes, ook al was ik afwezig door omstandigheden.

Tijdens het maken van dit kaartje heb ik weer heerlijk genoten. Niets is beter voor je om af en toe even te knutselen. Een psycholoog is vele malen duurder!! Hoewel.....als ik zie wat ik voor een materialen heb verzameld afgelopen jaren hihi. 

Dit kaartje gemaakt met een restje papier uit mijn grote restjesdoos:) Stukje muziekpapier, en stukje vanuit een oud boek erachter geplakt.

Verder beetje opgeleukt met stukje kant, blommegie en tekststempel.


Hieronder het plaatje voor de liefhebbers.

Image found here

Verder wens ik jullie een heel fijn weekend en vergeet vooral jezelf niet:)

Gigagrotegroetjes,
Neltine


19 opmerkingen:

  1. Beeldschoon Neltine-kaartje en juist heerlijk om even je zinnen te verzetten zo'n freubeltje nu je zo druk bent en zorgen hebt! Wens je heel veel sterkte met alles en hoop dat 2015 een beter jaar zal zijn!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Neltine, helaas zijn dat de mindere dingen van het leven waar je niet om heen kunt. Ook hier in kennissenkring zieken (ook ernstige) maar af en toe een blije boodschap, baby geboren, een zwangere creabuurvrouw, ene collega die voor het eerst oma wordt. Dat geeft dan weer een lach op je gezicht. Ik blijf wel bij je buurten hoor, je komt vanzelf weer om het hoekje kijken :-)
    Wat een prachtige kaart, ook al heeft het even geduurd, maar dan krijgen we ook weer wat. Zelf hou ik hier ook van. Vintage maar niet teveel en heb hieroor het nodige nu ook aangeschaft. Ik denk dat er best veel mensen zijn die ervan houden om zoiets te ontvangen of te kunnen versturen. En tja ik weet niet wat duurder is een psycholoog of onze hobby hi hi. Gelukkig heb ik een zeeeeer begripvolle echtgenoot dat ik hiervan kan genieten. En het kan we verdienen beiden onze centjes.
    Ik wens je alvast ondanks de verdrietige tijd alvast hele fijne feestdagen en hopelijk kun je er een beetje van genieten.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Neltine, wat je schrijft is voor mij heel herkenbaar hoor...ik zit in hetzelfde schuitje. We hopen maar weer op betere en rustigere tijden. Je kaart is een beauty hoor...mooi gedaan!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje.
    Heel veel sterkte met alles.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart Neltine
    Heel veel sterkte en hopelijk komen snel
    weer betere tijden zodat je ook weer wat tijd voor jezelf krijgt.
    Liefs en een dikke knuffel
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn om weer een iets moois van je te zien Neltine. Ik vind het ook altijd leuk om jou creaties te bekijken, het is altijd genieten hier op jou blog. Ik kan het goed begrijpen dat andere dingen voorrang moeten hebben, dat hebben we allemaal af en toe weleens denk ik. Maar ik blijf je trouw hoor. Sterkte met alles!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het echte leven gaat absoluut voor het bloggen, zeker met deze niet zo leuke gebeurtenissen...maar wat ontzettend leuk weer wat van je te horen! Even lekker een kaartje maken en wat is ie prachtig geworden....!!! Heerlijk die combi! Denk jij ook aan jezelf? Doen wij dat ook ;-) sterkte nog met alles en hopelijk tot gauw!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, hoi, hoi Neltine!!
    Ik dacht al je zit vast in zwaar water om het zo maar te zeggen, maar gisteren dacht ik aan je en wilde je ook één dezer dagen een mail sturen. Maar gelukkig kwam je weer even om een hoekje kijken en ja Neltine vroeg of laat hebben we hier allemaal mee te maken hoor! en dan denk je gaat het allemaal weer eens over en ja gelukkig wel! Het freubelen ben je absoluut niet verleerd en het is weer een hele mooie met de vertrouwde vintage sfeer! Ik hoop voor je dat het Nieuwe jaar je weer meer rust gaat brengen en pak lekker je rust moment tussendoor! Veel sterkte met de mantelzorg en een dikke pakkerd van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is jammer dat het leven soms zo loopt. Maar wat fijn dat je tijd hebt gevonden om toch weer iets met ons te delen! Ik geniet enorm van je kaartjes :)

    Fijn weekeinde! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Neltine. Je kaart is prachtig fijn je hier weer te zien. Ja als je ziektes de in familie hebt. Dan ga je misschien nog eens wat freubelen maar bloggen..... Ik begrijp dat best. Dan is de aandacht even ergens anders. Goed te begrijpen.. Fijn dat het je goed gaat veel sterkte met alles. Er komen vast weer tijden dat we je hier weer wat vaker gaan zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Neltine,
    Wat een prachtige vintage kaart .
    Sterkte met alles Neltine..
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Neltine. Ik vind dit echt een hele mooie kaart en ga er vaak naar kijken als ik inspiratie nodig heb.
    Jij ook fijn weekend. Daaaggggg,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig dat je weer eens op blogs bent. Wat naar dat de reden van je wegblijven ernstig is/was. Ziekten en overlijden hakt er zwaar in.... heel veel sterkte!
    Je kaartje is weer een lust voor het oog, supermooi!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Neltne.
    Hopelijk komt er een rustigere tijd aan en zien we je vaker verschijnen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi
    Hè get dat klinkt allemaal niet zo leuk .
    Heel veel sterkte .
    Wel fijn dat je dan toch wat ontspanning vind bij kaartje maken .
    Dit is in ieder geval weer een plaatje .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Logisch dat het bloggen op laag pitje staat als je in zulke ernstige omstandigheden zit.
    Fijn dat je wel nog je ontspanning in het freubelen had, dat is toch ook wel weer belangrijk.
    Leuk dat we weer iets van je zien, een prachtig kaartje is het weer.
    Sterkte in alles!

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik was al eventjes niet geweest Neltine.
    Maar nu lees ik dat je in een minder leuke tijd zit door alle verdrietige omstandigheden. Sterkte met alles.
    Maar dit is wel weer een schitterende kaart hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Neltine. Ik vind dit echt een hele mooie kaart en ga er vaak naar kijken als ik inspiratie nodig heb.
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    หนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)