Volgers

zaterdag 28 december 2013

*Vintage Lady

Hallokidokii iedereentjes,

Een beetje vakantie is toch wel leuk, dan kom ik nog eens aan mijn blog toe:-)
Heerlijk vind ik die vakanties om lekker te freubelen. Al mijn papier, lintjes en blommegies uit de kast, en hup op de eettafel. In een mum van tijd is het dan één grote klerezooi hihi
Maar daar weten jullie denk ik zelf ook wel alles van..lol

Ik schaam me altijd een rotje als er onverwachts visite komt, en mijn dochter deed er laatst ook nog eens een schepje bovenop. Ze zei tegen de visite: mama heeft zoveel hobbymateriaal daarvan kan ze een heel arm land te eten geven...

Oeps....waar is de tijd gebleven dat ze nog klein waren en met de barbies speelde haha

Nou voor dit kaartje had ik gelukkig niet zoveel nodig hihi. 

Gebruikte Materialen:
Bazzill Cardstock Kraft
Prima Flowers Athena Powder Blue Belle
Cherry Blossom White (The Ribbon Girl)
White Seam Binding (The Ribbon Girl)
Rosamund Ivory Flat Lace 110mm (The Ribbon Girl)
Foto Rand Figuurschaar
Papermania Clear Stamps Sentiments

Image found here


Bedankt iedereentjes voor jullie gezellige bezoekjes. Een fijn weekend en tot een volgende krabbel;)
Zwaai, zwaai en toedeloetjes.

Gigagrotegroetjes,
Neltine


27 opmerkingen:

  1. Oooh Wauw!!
    Wat een chique kaart!
    Het plaatje/ haar gezicht spreekt boekdelen!
    Heel mooi Neltine!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, kinders kunnen soms rake opmerkingen plaatsen Neltine, hihi. Maar voor je het weet zijn ze uitgevlogen zoals bij mij....we hebben net onze oudste zoon verhuist.....en dan wordt het stil hoor! Gelukkig wonen ze in het zelfde dorp en komen ze af en toe gezellig mee eten. Dan vinden ze ineens moeders potje het lekkerste wat er bestaat...of zal het gemakzucht zijn dat ze niet hoeven te koken! Ik geniet weer volop op je bloggie, Wat een prachtig plaatje, je kan ze ook wel vinden! Jij kan altijd met weinig materialen zo groots effect aan je kaartjes geven...prachtig!
    En je mag nog wel doorgaan met freubelen hoor, dan hebben wij weer iets moois om naar te kijken! Ik wens jullie een goede jaarwisseling en een fantastisch Nieuwjaar! Tot de volgende ronde en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha wat schrijf jij leuk, en ook nog een leuk kaartje dat je laat zien,
    nou het is weer gezellig hoor hier op je blog !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Neltine...je weet wat ze zeggen hè over kinderen ( en dronken mensen),die spreken de waarheid...haha ;) Je maakt er in ieder geval wel hele mooie kaarten mee, complimentjes, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi...mijn kinderen zouden het ook zo gezegd hebben...;-) In de winkel hebben ze veeeel meer dan mij!!
    Het is een schitterende kaart Neltine! Een pracht van een kaart met dito plaatje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Ja die kids die kunnen wat zeggen he?
    Jouw kaartje ziet er geweldig uit
    En gelukkig gezond creatief 2014
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig die uitspraak van je dochter, wahaaa! Ook hier ligt de tafel weer lekker vol, heerlijk lekker freubelen tijdens deze dagen.
    Je laat weer een schitterende kaart zien Neltine, prachtig!

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is weer prachtig Neltine, en je bericht weer een stuk herkenning hihi.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is Schitterend!! Je bent niet alleen die er een bende van kan maken. Ik ben er ook erg goed in. Bij mij ligt ook de eetkamertafel vol met hobbyspulletjes als ik kaarten aan het maken ben.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een prachtige kaart Neltine.
    Hier wordt er minder geknutseld in de vakantie met de mannen thuis.
    Na de feestdagen weer vol ertegenaan.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Neltine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ทดลองเล่นสล็อต pp เกมสล็อตออนไลน์ รูปแบบใหม่ อัพเดทปี2022 มีเกมให้เลือกเล่นเยอะแยะ ไม่ว่าจะเป็น คาสิโนสด pg slot บาคาร่าออนไลน์เกมยิงปลาซึ่งสามารถเล่นผ่านมือถือได้ทุกระบบ

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)