Volgers

dinsdag 18 september 2012

*Notitieboekje

Hiep hoi lieve allemaaltjes,

Vandaag laat ik jullie weer eens wat anders zien, namelijk een notitieboekje (voor diegene die het nog niet hadden gezien hihi). Dit is de nieuwe opdracht op ons Scr@p-Cards Challenge-Blog.

Op sommige blogs zie je van die schitterende mini albums met van die bindringen, dus dat wilde ik ook eens proberen. Maar ja...dan moeten er wel gaatjes in komen:) Het zag er geloof ik nogal gevaarlijk uit, Neltientje met een grote boor lol. Per ongeluk stond de boor nog op de klopstand...oeps, dus het geplande gaatje werd een groot gat! Het papier begon te roken, en er zit een gaatje in de tafel, maar uiteindelijk is het gelukt hihi. Koste me wel twee notitieboekjes, maar we hebben wel lol gehad hier:)
Het plaatje vond ik zo mooi, alleen riep mijn 'niet nostalgische man' hier, heeft ze hoofdpijn of zo?:)
Haha, tja zo kan je er ook naar kijken. Het zou kunnen dat ze op deze foto last heeft van ernstige migraine of heeft ze misschien wel kou gevat. Maar wat wil je ook, met van die blote schouders. Ik zal de volgende keer een mooi brocant vestje voor haar haken:):p
Het plaatje heb ik gevonden op het blog van Christys Crafts

Gebruikte Materialen:
Wil ik jullie tot slot allemaal weer bedanken voor de gezellige bezoekjes en berichtjes. Hopelijk krijgen jullie een beetje inspiratie van dit boekje en doe je ook gezellig mee met onze challenge.

Lieve groetjes,
Neltine

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
The Ribbon Girl Blog - Pink and Green

Crafts and Me Challenges- In the Pink
Pile it on Challenge - It's a stitch up
The Shabby Tea Room - Pink/Green and Flowers

Met dit notitieboekje in de top 3 gekomen bij The Crafts and Me challenges 



Photo edited with Picmonkey

40 opmerkingen:

  1. Echt heel mooi gemaakt!
    Hele mooie zachte tinten!!
    Ik zou eerder denken dat ze in gedachten verzonken is, een beetje dromerig misschien....(haha)
    Groetjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Neltine,
    Dat ziet er geweldig mooi uit

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze heeft het wel een beetje moeilijk,maar jouw boekje is heel mooi geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleuren EN prachtig zo boekje
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whahaha een notitieboekje met hindernissen , maar kijk hoe het uit de verf gekomen is superrrr gaaaaaaff !! Ik vind het een prachtig plaatje hoor, beetje mijmeren doet ze denk ik, doen wij ook wel eens toch ;)

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf notitieblokje, Neltine.
    Het mag wat kosten om de gaatjes erin te krijgen, maar dan heb je ook wat.
    Hij is super!

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mannen ook!!!
    Je hebt er weer een pronkstuk van gemaakt. Jammer van de andere notitieboekjes, daar zul je wel een bestemming voor vinden.
    Deze is prachtig

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig notitieboekje Neltine.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee Neltientje,

    Mooi zeg dat notitieboekje enne wie weet... drukt ze wel haar oortelefoontjes van haar mobiel beter in haar oren om dat mooie liefdesliedje goed te kunnen horen. Maar dat past weer niet bij de tijd waaruit deze afbeelding stamt hahahaha maar mooi is tie hoor!!!

    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie het al helemaal voor me hoe dat gegaan is Neltine!!! Maar.....je hebt het voor elkaar en het ziet er prachtig uit!!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit schitterend gemaakt Neltine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend gemaakt Neltine en wat een prachtige kleurencombinatie.
    Toevallig heb ik ook een notitieboekje gemaakt, is dat niet toevallig? hihihi.
    Maak je wel een lekkere warme vestje voor haar, anders wordt ze nog snotterig ook.
    Liefs Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben ik weer ff , nee hoor we blijven lekker hier wonen , ik doe sommige spullen ff naar de zolder en dan kan ik weer eens shoppen whahaha ! De linkjes doen het niet hoor , je kunt ze gewoon zo opslaan op je eigen lappie !! Maarruhhhh gaat u ook aan de borduur ??

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha moet weer zo lachen om jouw berichtje, geweldig!!! Jij moet schrijfster worden van korte verhaaltjes!!!! Verkoopt als een roetetoeter!!!!
    Je boekje is prachtig!! Kan me voorstellen dat je hussie dacht dat ze hoofdpijn had hahahaha

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Misschien heeft ze wel hoofdpijn van je boor Neltine,haha,ik moest zo lachen om je verhaal,de gaten in tafel??(antiek,houtworm?haha)Het notitieboekje mag er zijn hoor ,het is een schatje dus m.i.de moeite van het klussen waard,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha...mannen ook...;-)
    Heel schattig is je notitieboekje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend wat een prachtig boekje!
    Je verhaaltje is ook erg komisch!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This card is such a beauty - Love the stitching and the vintage look. Than ks so very much for joining us this week at the Pile it On Challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Neltine

    WAUW, dit is echt een heel mooi boekje geworden, en laat die dame dan maar hoofdpijn hebben ik vind het een prachtig plaatje. En je moet er wel wat voor over hebben zeg om die gaten erin te krijgen:-)) Maar het is je gelukt.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a beautiful card Neltine - thanks for joining in with the Ribbon Girl pink and green challenge. Mary G x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh my gosh! I'm in love! How charming and just so "Shabby Chic"!!! I love how you decorated your memo it's beautiful! thanks for sharing it with us at TSTR!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow.......what a Beautiful note book. Love the vintage image! How funny thinking she might have a migraine. Thank you for sharing with us at The shabby tea room!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Beadnkt voor het mooie plaatje.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful work and I like the use of the twill to reinforce the holes.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze bewegingen zijn heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is beautiful, with or without a headache:o) I found you through Pinterest and am so glad I did. Love what you create and have become a follower here and am following several of your Pinterest boards. I love how you have categorized all the beautiful vintage images there! Great boards!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Neltine,
    Ik had al op je creatie gereageerd, maar ik wil je graag wat vragen.
    Waar kan ik het beste de vintage plaatjes op printen???
    Alvast bedankt voor je antwoord.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Good morning sweetie this is absolutely gorgeous, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Neltine, Ik ben via via op je blog terecht gekomen en daar ben ik heel blij mee. Wat een leuke dingen maak jij. Heb tot nu toe genoten van al het moois en meteen volger bij je geworden. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een leuk boekje is het geworden zeg, wel lachen zeg met die boor...
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gorgeous card!!! Thanks for participating in the PILE IT ON challenge!! Hope to see you again!
    ~DEANNE~

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Via via op jou blog terecht gekomen en dat is genieten hoor wat een prachtige creaties.
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een gaaf notitieblokje Neltine!!
    Hihi die man van jou heeft er wel verstand van hè;)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hallo hee zeg wat heb jij dit weer mooi gemaakt joh echt een plaatje is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Schitterend mooi gemaakt Neltine. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)