Volgers

dinsdag 3 april 2012

*Sweet little bunny's


Hallokidokii allemaal,

Hier weer een nieuwe creatie en dat is dit keer een broodzak. Broodzak? Ja, broodzak hihihi.
Ik heb deze als voorbeeld gemaakt voor onze challenge op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.

Het plaatje vind ik weer zo leuk. Al die kleine konijntjes. Al mijn hele leven vind ik konijntjes zo lief en ik heb er al verschillende gehad. Mijn eerste konijn deed het het langst. 16 jaar! Een goede konijnenmama ben ik hey?Hihi.


De broodzakken kun je kopen in de supermarkt (bij ons alleen bij de JUMBO).
De opdracht op het Scrap-Cards Challenge-Blog is dit keer om een tasje of zakje te maken. Erg leuk om te doen, al zeg ik ut zelluf;)
Je kunt dit keer ook weer een keileuke prijs winnen, dus kijk gauw op het blog voor meer informatie.

Het plaatje heb ik ooit eens opgeslagen op mijn computer, maar neem het gerust mee.

Gebruikte materialen:

Stempel: Penny Black ‘Postcard’.
Papier: Graphic45 ‘Bayby2 Bride collection’ –Unchained  Melody en Maya Design ‘Fika’ –Favoriter
Pons: Martha Stewart ‘Doily Lace’.
Flowers: Prima Marketing ‘E-line mix White’.
Knoopjes en kant zijn van de markt.

 Bedankt weer voor jullie bezoek, altijd gezellig:) Tot een volgende keer en nog een fijne week.

Gigagrotegroetjes,
Neltine
 Photo edited with Picmonkey

35 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig kaart en leuk ook de bloemen met knoop
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superlieve creatie, Neltine.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi je kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Neltine wat een schitterende broodzak :)) heb je gemaakt, echt prachtig!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige romantische paaskaart is dit geworden zeg!
    Je verhaal doet me denken aan mijn jeugd, ook ik had altijd wel een konijn en twee ervan zijn ook best oud geworden :))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige vintage/broodzak.
    Het plaatje heb ik meegenomen en wie weet vind ik ook nog eens tijd om er wat mee te doen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Neltine,
    all your Vintage-cards are so beautiful. I love it very much!
    Hugs
    Moni
    Do you like Candys? Look here an my blog =
    Blog-Candy by Monis Stempelgaudi
    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi is je broodzakje Neltine!!
    Daar wil je vast graag je brood in meenemen...hihi...:-)
    Leuke challenge hoor!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi geworden Neltine!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geweldig mooi Neltine.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor tuurlijk wat je al niet met een broodzak kunt doen , Neltine verzint het wel , gaaaaf zeg ! En dat plaatje ook weer om te smullen zo lief !!

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan Neltine. Ik ben fan van deze stijl en kom er graag naar kijken.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit schitterend gemaakt Neltine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Neltine wat een geweldig mooi kaartje is dit.
    Bedankt voor het plaatje het is een scheetje .

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heey Lieve Konijnen-mama,
    Jaaaa, dat geloof ik dat jij een lieve konijnenmama bent/was.
    Ik was ook een konijnenmama, van Flappie (flabbus), met hangoortjes.
    Een écht leuk en lief scheetje, en heel tam, maar o wee, als ze wat hebben.
    Wat een verdriet heb je dan, en wat een toestanden, dus nu geen konijntje meer.
    Neltine, wat een héle mooie broodzak, nee...dat is een stom woord voor deze mooie creatie.
    Wat een héél mooi kunstwerk heb jij gemaakt van die witte ... écht héél erg mooi.
    Zo lief, zacht, warm en vintage, Ik vind hem helemaal GEWELDIG!!!!! Booooohhhhhhhhhh.
    En het plaatje neem ik zéér zeker mee, want ik vind het helemaal waanzinnig mooi.
    Och Neltine, wat maak jij toch hele mooie kaartjes, creaties, br...... en ga zo maar door.
    Ik ben heel erg blij dat ik jou kan en mag volgen, ik word er helemaal blij van, BEDANKT xxx daarvoor.
    Hele-Lieve-Dankbare-Groetjes Fienny :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een Schitterende creatie!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhhh wat een lieverdje......zoveel moois om naar te kijken!!!
    Schitterende kaart ook het lieve plaatje....dankjewel..

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Neltine

    Wat een romantische kaart op je broodzak, heel schattig zijn de konijntjes. Daar kunnen vast ook veel paaseitjes in.
    Nog bedankt voor je lieve berichtje, en dat je volger op mijn blog bent geworden.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Neltine wat een geweldige broodzak, daar zou je toch elke dag met plezier een boterham uit willen eten!!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooohhh, wat super mooi weer zeg, prachtig!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Neltine,

    Ik heb het plaatje opgeslagen.Wat een schatje!Bedankt!
    Ook ik ben dan best een goede "konijnenmoeder", die van mij was 14 geworden.....Ik heb nu 1 harig wollig konijn.Ook zo'n schatje.

    Neltine, het was weer gezellig even bij je langs te wippen ( haha).
    En je kaart is weer erg inspirerend.

    Groetjes Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig broodzakje, super schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi broodzakje ja hier wil ik ook wel mijn brood in krijgen {hahaha}
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een schatje weer neltine
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel mooi broodzakje, ik hoop over enkele jaren ook
    zo'n mooie kaartjes te kunnen maken... ik ben nog maar
    een paar maand bezig met kaartjes maken.
    Groetjes, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoe heerlijk vintage: supermooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ohhhhh I am so happy to have found another shabby card maker! Love your work! cherry

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wow prachtig gemaakt weer zeg love allyour cards so beautiful

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I enjoyed visiting your blog, all beautiful creations .. love your 'style'.... x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh....this is beautiful! I love it!
    Hugs and smiles

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoe komt het dat ik hier zo lang niet geweest ben? Goh, wat zie ik een prachtige vintage kaarten en tags! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)