Volgers

zaterdag 10 december 2011

*Little Angels

Hadilootjes allemaal,

Zo alle Sinterklaasdrukte is voorbij dus weer tijd voor een kaartje. Natuurlijk een kerstkaartje om alvast een beetje in de stemming te komen:) Deze kaart staat al te pronken op mijn kast en ik vind hem bijna te leuk om te versturen. Weet je wat? Ik stuur hem gewoon naar mezelluf hihi.
Of ben ik dan een beetje getikt misschien? Nee roepen jullie dan, dat valt best mee...lol

Nou ja een beetje mesjogge op zijn tijd moet kunnen:p:p


Dit plaatje ooit eens gevonden op internet. Wil je meer Vintage Plaatjes zien? Klik dan bovenin mijn Blog op Vintage Plaatjes.

Gebruikte Materialen:P
Papier/Paper
: Pion Design Fairytale of Spring
Bloemen/Flowers:
Prima Marketing Athena Flowers en van Wild Orchid Crafts.

Pons/punch: Martha Stewart takjespons
Het randje onder het vintage plaatje heb ik gemaakt met een Fiskars Figuurschaar. De randjes gestikt en oud gemaakt met Distress Inkt Walnut Stain.
Ook heb ik op de hoeken Distress Crakle Paint -picket fence- aangebracht. Erg leuk spul. Het is een soort witte verf wat barst zodra het droog is. Dit heb ik ook op de bloemetjes en de takjes aangebracht.

Verder afgewerkt met kant, bloembinderstouw en plakpareltjes. Als laatste met mijn Tattered Angels Glimmermist Pearl er een fijn glitterlaagje op gespoten.
Het is alleen niet te zien op de foto:p


Ook weer een warm welkom aan alle nieuwe volgers. Leuk dat jullie mijn Blog gevonden hebben en ik voel me vereerd dat jullie me willen volgen:)

Zo dit was het weer voor vandaag. Allemaal nog een heel gezellig weekend en tot de volgende keer:)

                                             Lieve garoetjes,
                                                Neltine

30 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een heerlijke vintagekaart Neltine!!
    Enne...gewoon zelf houden die kaart. Soms wil je ze niet versturen... dat probleem kennen we denk ik allemaal ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo

    deze is prachtig, de kleuren, het plaatje, gewoon om verliefd op te worden.
    Dankjewel voor het bijgvoegd plaatje die ik heb op geslagen

    groeten
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Neltine!! Heel mooi plaatje en erg leuk met het kartelrandje erachter!
    Het plaatje ga ik opslaan, dank je wel!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie kaart Neltine. Prachtige kleuren.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhhh....ik zit hier helemaal te kwijlen Neltine! Wat een supermooi kaartje, ik ben blij dat jij nog wel kaartjes maakt ;)
    Groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zat weer eens een typfout in dus haalde ik mijn vorige berichtje maar weg.

    Dit zijn wel hele lieve engeltjes zeg en een prachtige kaart zo.

    Op naar de volgende en laat ons meegenieten!

    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi deze kaart zeg! Supergave afbeelding en zo mooi die zachte kleurtjes. Een toppertje weer.
    Fijn weekend! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een beauty! En een te lief plaatje. Ik sla hem zeker op. Heel mooi versierd. En ja, ik heb ook kaarten die ik bijna te mooi vind om te versturen. Het zijn zowat kindjes van je geworden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend mooi kaartje zeg, ik zou hem gewoon een jaartje houden hoor, stuur je hem volgende jaar op toch?

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooooooo, prachtig, ik kan me voorstellen dat je deze voor jezelf wilt houden, weet je wat, gewoon doen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig mooi kaartje NELTINE.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou zo'n mooie kaart mag je best naar jezelf sturen hoor.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, die zou ik zeker gewoon lekker op mijn eigen kastje laten staan. Super mooi gewoon. Geweldige kleuren heb je gebruikt, zo heerlijk vintage.
    Nog een heel fijn weekend.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gewoon voor jezelf houden hoor, ik snap dat heel goed want het is een beeld van een kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze kaart is echt heel erg mooi, oftewel hij is Schitterend!! Ik kan best begrijpen dat je deze zelf wilt houden.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje met en mooi vintage plaatje.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart,lief plaatje,prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend kaartje!!!! Getikt??? Nee hoor, hooguit een beetje mesjogge!!! LOL
    Fijn weekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, als ik jou was zou ik deze ook naar mezelf sturen Wat een mooi kaartje weer. Deze keer zonder Latte, net terug van een avondje uiteten in Gelderland; tot het volgende bakkie, groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig, wat een schitterende kaart is dit Neltine!!!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een schitterende kaart Nelitine, de kleur is zo mooi!
    en...deze kaart gewoon naar jezelf sturen en dan blij verrast zijn met zo'n schitterende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart zeg! Die kleuren zo mooi zacht en dan de afwerking, echt geweldig!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een super mooie kaart Neltine en ik zou het ook zelf houden haha! Prachtige kleuren en een hele mooie afbeelding, ik heb het ook opgeslagen, bedankt ervoor!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat ken ik hoor dat ik het te leuk vind om te versturen! Bij ons staat dan ook heel de kast vol met alle zelfgemaakte kaartjes en spulletjes! kunne we er toch nog even zelf van genieten!
    Ik snap best dat je dit kaartje ook graag zelf wil houden. Hij is ook wel heel erg mooi geworden! ik hou wel van deze stijl.

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een pracht kaart, super de super!!!
    Groetjes,
    Martha
    NB Zou het naar jezelf sturen, maar dan wel heel goed verpakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij is schitterend Neltine.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een prachtig kaartje.
    Dat gevoel ken ik,ik vind het soms ook zonde om een kaart te versturen.
    Die kaarten bewaar ik ook in mijn kaartenmolen.
    Groetjes,Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wowwwwwww gaaaaaaf kaartje hoor Neltine.....en weet je wat al vindt je het nou een beetje gek om naar jezelf te sturen , dan mag het ook naar mij hoor :p....engeltjes ik ben er gek op !!

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)