Volgers

maandag 4 juli 2011

*Postcard...

Hallokidokiii,

Zo daar was ik weer eens. Jullie dachten vast waar blijft die Tientje toch. Maar na 4 weken wachten ben ik er weer heurrr. Met dit keer een gemaakte kaart die als voorbeeld diende voor de 'kaarten challenge' van Create4fun. Ga gauw eens kijken en doe ook gezellig mee. Het is echt geen moeilijk ontwerp...Als ik het kan, kunnen jullie het ook:)
 Op de foto hieronder heb ik nog even mijn vers gekochte lampet stelletje. Ik had zo iets al vaak gezien bij Brocante winkels, maar net iets boven mijn budget. Nu dit stelletje gevonden bij de Kringloop voor nog geen 5 eurie....Jippie...Tientje ook weer blij;)

De materialen die ik heb gebruikt:
Papier is van Basic Grey Twoo Scoops  en Sugared.
De randen gestikt een aangezet met Ranger Distress inkt Walnut Stain
Paper Flowers zijn van Prima Marketing Fairy Tale Roses en E-line
Een Paper Doilie er onder en verder afgewerkt met een Postcard stempel, plakparels en een stukje kant van de markt.
 
Nou leuke lady's, tot een volgende keer maar weer. Bedankt voor al jullie bezoekjes en gezellige babbels. Ik kom deze week ook weer eens bij jullie aan waaien. Toedeloetjes en de groetjes;)

Neltine


37 opmerkingen:

  1. het was het wachten hoor hihi. het is een prachtige kaart.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is supersssss. Heerlijk toch, die vintage.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Neltine, Nou dit is weer een prachtige kaart zeg! Heeeeerlijk vintage! Zo mooi deze kleuren! En ja, soms loop je gewoon tegen zoiets moois aan! Beetje geluk moet je af en toe hebben bij de kringloop! Het ziet er schitterend uit en de engeltjes vind ik ook echt geweldig!! Fijne avond nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Neltine (Tientje),

    Je kaart vind ik een schatje.
    Erg lief een mooi papier.
    Ook je lampetstal vind ik superrrrrr.
    En nog eens voor een leuk prijssie!!
    Lieve groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje!
    het was echt het wachten waard hoor
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg mooi geworden hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wwooowwww wat een schitterend kaartje!!! Geweldig mooi!!!! Grappig hoe het meisje op het plaatje d'r hand voor d'r mond houdt, net als dat het engeltje doet, viel me gelijk op.... prachtig plaatje zo bij elkaar!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh...... wat een Schattige kaart heb je weer gemaakt. Schitterend!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gaaf kaartje Neltientje;) Het was het wachten waard hoor.
    Leuk hoe het engeltje en het meisje op je kaart er hetzelfde uitzien qua reactie;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vroeg me inderdaad al af waar je gebleven was, hi,hi,hi... maar je bent weer terug en je kaartje is werkelijk weer schitterend!!
    De gewonnen Candy bij jou staat mooi te pronken hier hoor!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Neltine

    Wat fijn dat je weer in blogland bent.
    Maar je komt gelijk met een TOPPER van een kaart.
    Je heb er echt wat moois van gemaakt.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauuuw wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Neltine, nog even op de valreep voor het slapen gaan (dus zonder latte vandaag); wat heb je weer een ontzettend mooi kaartje gemaakt. We hebben lang gewacht, maar het is weer de moeite waard. Nou de koffie is bruin (en de thee klaar), dus je komt maar lekker langs..... Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oohh deze is schitterend Neltine heerlijk dat vintage prachtig gedaan .

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart is dit. Whow. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een prachtige kaart is het geworden! en zo mooi met die andere dingen erbij op de foto gezet, supers.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zooo wowww komt er 1 weer binnen met een superrrrr gave kaart !! Whahaha eindelijk heb je ook beet bij de kringloop Neltine gaaaaaaaaffff, zou ook heeeeeeeeeeel goed bij mij passen ennuhhhhh je gaat toch niet zeggen dat je ook een zwak hebt voor engeltjes he !!
    EEn fijne dag , groetjessssss Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit een prachtige kaart, zelf begin ik het kaarten maken voorzichtig terug op te pakken en zie dat jij heel erg mooie vintagekaarten op je blog hebt staan. Het begint te kriebelen hoor bij het zien van al dit moois!
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oooooooooooooh maar dat ziet er super mooi uit "tientje" echt alles bij elkaar een mooi plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Neltine,
    Ik kan niet met mijn google account een reactie plaatsen, dus doe ik het maar zo!
    Ik vind het een prachtige kaart!! En wat heb je er een mooi tafereeltje van gemaakt! De engeltjes zijn zo leuk en het lampetstel is mooi zeg!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een harstikke leuk kaartje hoor Tien ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig vintage kaartje is dat geworden.
    Bij de kringloopwinkel kun je nog wel eens voordelig leuk slagen.
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterend vintage kaartje Neltine, echt helemaal super!!!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een super mooie vintage kaartje! Schitterend!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohhh wowww Neltine,wat een schitterende kaart,mooi plaatje en papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat een gave kaart weer Neltine en echt het wachten de moeite waard ;-)Schitterend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een supermooi kaartje Neltine!
    Zo lekker romantisch weer ;)
    Groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een super mooie kaart Neltine! Prachtig papier, hele mooie kleuren, echt een schitterend geheel!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk dat je weer terug bent Neltine en wat heb je een geweldig mooi kaartje gemaakt, super! Je lampetkan is prachtig, ik ben ook dol op struinen bij de kringloop winkel, je weet maar nooit!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hijis weer prachtig !
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Neltine! Ik ben dol op die romantische plaatjes en die vintage stijl!!
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Neltine, wat heerlijk dat je er weer bent en wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een ontzettend leuke kaart, ik ben momenteel besmet met het haakvirus maar als ik dit zie gaat er vanalles kriebelen,
    Groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)