Volgers

zaterdag 14 oktober 2023

Give away en blauw kaartje


Uitslag Give Away :)

Inmiddels is het 30 oktober en kom ik tot de ontdekking dat meer mensen aan het opruimen zijn hihi.
Natuurlijk willen we allemaal weer ruimte maken voor nieuwe spulletjes voor het komende knutselseizoen.

Er heeft zich verder niemand gemeld die belangstelling heeft, dus deze Give Away gaat heerlijk naar de Kringloop waar ze hopelijk nog iemand anders blij kunnen maken :)

Mijn nieuwe kaartjes voor de volgende blogpost zijn klaar en zijn snel weer hier te zien.

Bedankt voor de leuke berichtjes en tot snel.

Groetjes Neltine

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hadilootjes allemaal,

Terwijl ik dit berichtje typ hoor ik de regen flink op ons zolderraam kletteren. De herfst is hier in Harderwijk dan al echt begonnen. Brrrr wat een natte boel en harde wind. Maar wat zijn we verwend met zo'n lange nazomer en prachtig weer. 

Heerlijk weer om lekker te borduren. Zo dit kaartje gemaakt in mijn favoriete kleur blauw.
Patroontje zat al voorgeprikt in mijn map, maar ken nergens meer het origineel vinden.😕
Ik vermoed dat het een patroontje is van Chrissie uit een Hobbyjournaal

Plaatje is van knipvel 'Precious Marieke-vogels HJ9901'

Afgelopen maanden heb ik flink opruiming gehouden tussen al mijn hobbyspullen. Spulletjes van voor deze eeuw heb ik al naar de Kringloop gebracht, maar het leek me ook erg leuk om hier het één en ander weg te geven. 

Zo heb ik een leuk mandje gemaakt en verloot ik dit graag onder mijn volgers.


Wat moet je hiervoor doen?

*Volger zijn van mijn blog natuurlich
*Even een reactie achterlaten onder dit bericht dat je mee wilt doen

De winnaar maak ik maandag 30 oktober bekend

Wens ik jullie tot slot een fijn weekend en tot een volgende keer.

Gigagrotegroetjes,
Neltine

5 opmerkingen:

  1. Als je maar weer geen spijt krijgt van je opruiming, hihi Weet je wat het is .... ik ben zelf ook aan het uitzoeken, ruimen en ontspullen geweest en hoe leuk je giveaway ook is, doe ik niet mee met je verloting. Mijn bloemen voorraad krijg ik zelf ook de komende jaren niet op beng ik bang en mijn stansen en stempel voorraad is nog ruimschoots. Maar er zijn vast liefhebbers in blogland! Je hebt prachtig geborduurd, iets wat ik nooit doe, hooguit een kruissteekje! Ik wens je een heel fijn weekend Neltine,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een schattige kaart gemaakt. Met dit mooie patroon.komt zeker uit een HJ ik herken het… ik wil niet ondankbaar zijn. Maar ik ben zelf ook aan het opruimen . Heb Zelf al teveel spullen.. je kan er vast wel anderen heel blij mee maken.. maar ik volg je al jaren en dat vind ik heel gezellig… wij zijn net terug van vakantie en het is me gelukt om tijdens de vakantie weer eens wat te borduren… Het blijft leuk om t3 doen. Nu moet ik de lasten nog in elkaar zetten. Maar dat gast ook vast lukken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje en zou idd zomaar een patroon van Chrissie kunnen zijn.
    Ik doe niet mee met je loting want ik moet denk ik 200 worden om hier alles op te krijgen haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart.
    Doe niet met de loting. Moet zelf ook eens gaan opruimen haha.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je post straalt briljantheid uit: inzichtelijk, goed verwoord en werkelijk boeiend. Bedankt voor het delen van je waardevolle perspectief!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)