Volgers

zondag 6 december 2020

Herfstvogeltje

Hallokidoki allemaal,

Zomaar weer eens even een gezellig borduurkaartje gemaakt. De kachel weer lekker aan, kleedje op de bank, aan leuke dingen denken en dan lekker borduren. 

Of aan de tafel borduren met een gezellige kat als hobbymaatje :)
Meestal ligt ze er rustig erbij, maar zodra de bak met lintjes er aan te pas komen is het gedaan met de rust. Dan wil ze niets liever dan spelen met elk lintje want binnen pootbereik valt hihi.

Onderstaand patroontje komt ui een ouder hobbyjournaal nr 81. Het plaatje is van Precious Marieke.
Afgewerkt met een kant en een strikje mag nooit ontbreken natuurlijk :) 




Ik wens jullie een fijne week. Maak er wat van en vergeet niet een kaartje te maken voor de ontspanning ;)

Gigagrotegroetjes,
Neltine


6 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart heb je gemaakt. Leuk borduurpatroon ook en mooie kleuren gebruikt. Ik vind borduren ook erg leuk, maar kom er gewoon niet aan toe.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met dit leuke vogeltje erop. leuk patroon. Je pos ligt er gezellig bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig borduurkaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje in deze lieve zachte kleuren!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo allemaal, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik ben meer dan 3500 euro kwijtgeraakt aan nep-geldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter waarmee ik contact opnam en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ทดลอง เล่น สล็อต PG SLOT ทดลองเล่นฟรีไม่ต้องสมัครก็สามารถเล่นได้ไม่จำกัดวงเงินปั่นรัวๆได้ กับเว็บ สล็อตออนไลน์ PG-SLOT.GAME ที่นำเกมสล็อตจากค่าย PG SLOT มารวมไว้ในที่เดียว

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)