Volgers

zondag 18 januari 2015

*Elisabeth Bell stamp

Hallokidokii allemaaltjes en iedereentjes,

Het is weer de hoogste tijd voor een kaartje en hiervoor heb ik weer eens heerlijk gespeeld met mijn kleurhoutjes:p Het afdrukje op kraftpapier gestempeld en dat kleurt echie als een tierelier.
Wel kleur ik het afdrukje altijd eerst helemaal wit in, dan komen de kleuren wat helderder naar voren.


Is het geen engeltje? Doet me denken aan hoe lief ik vroeger was. Waarom niemand dat gelooft die mij als kind heeft gekend? Dat komt omdat mijn vleugels altijd verstopt zaten in mijn shirt hihi.
Maar ik was echie een lief (b)engeltje:-)

-Gekleurd/Colored with Faber Castel pencils en geurloze terpentine

-Bloemen/Flowers: Tea Roses (Wild Orchid Crafts)

-Lint/Ribbon: Blue Mermaid Sparkle Ribbon and Ivory Jute Mesh Ribbon (The Ribbon Girl)

-Randjes/Edges painted with: Distress Paint Pickes Fence

-Kraftpapier: Bazzil Cardstock

-Stamp: Musing Melinda by Elisabeth Bell

-Tekststempel/Sentiment: Cuddly Buddly Garden Vignettes Round Sentiments


Hieronder nog een motiverend filmpje van the Scrapbook Centrale over het inkleuren/coloring op kraft.

Wens ik jullie allemaal een fijne week en bedankt weer voor jullie bezoekje.

Gigagrotegroetjes,
Neltine

13 opmerkingen:


  1. Echt een super schitterende kaart ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tis echt een engeltje inderdaad maar of ik daar jou inzie...????

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieffie. Mooie zachte kleuren Neltine.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo (b) engeltje!!!
    Was je daar weer een keer....gezellig!!! Wat een schattig kaartje en ook zo`n
    goeie tip...om eerst in het wit te kleuren!!! Blijf je nu niet zo lang weg????
    Ik mis je vrolijke babbel zo, whahaha! Tot gauwwwwwwwww....
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schitterend! Echt super mooi gekleurd!!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een scheetje en zo mooi ingekleurd. Supertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hoi
    He daar ben jij ook weer eens met een kaartje .
    En nog wel een zelfportret :) Nou ik vind het een schatje hoor .
    Prachtig ingekleurd en weer zo leuk dat stiklijntje .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Pipeloi, fijn je weer te zien; ik mis je babbels en ons bakkie wel hoor ;-)
    Wat een schattig (b) engeltje en ik geloof meteen dat dit een selfie is hoor (LOL)
    Prachtig ingekleurd (ik krijg het niet voor elkaar - zal wel iets niet goed doen hihi)
    Tot gauw weer, liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Neltine, gezellig om weer een kaart van je te bewonderen! Ben zelf ook een tijdje afwezig geweest.
    Prachtige kaart, mooi ingekleurd en bedankt voor het filmpje!! Altijd leuk en leerzaam.
    Elizabeth Bell is wel één van mijn favorieten hoor! (naast een heleboel andere stempels, ha, ha)
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. goeie tip...om eerst in het wit te kleuren!!! Blijf je nu niet zo lang weg????
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    BeantwoordenVerwijderen
  11. เครดิตฟรี ไม่ต้องฝาก ไม่ต้องเเชร์ เล่นได้เลย 24 ชม. เล่นง่าย ได้เงินไว มีบริการฝากถอนเงินแบบออโต้ที่รวดเร็วที่สุด สล็อตออนไลน์ สล็อต ที่มาแรงที่สุดในปี 2022 นี้ สะดวกสบายมากที่สุด

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)