Volgers

zaterdag 23 november 2013

*Graphic45 Baby Card

Hiephoi daar was ik alweer,

Of ik ziek ben dat ik nu alweer een kaart plaats? Ja dat klopt:p Heb de hele week al de griep, maar dan wel extra tijd om een beetje te freubelen tussen de hoestbuien en snotterbellen door hihi
Dit keer een babykaartje, maar dat hadden jullie vast al wel gezien lol.

Normaal maak ik nooit kaarten voor speciale gelegenheden. Die koop ik altijd...schaam, schaam...
Maar ik moet er ook net zin in hebben om een specialegelegenheidskaart (leuk woord voor Scrabble) te maken. Maar toen ik dit vel scrappapier vond van Graphic was ik toch wel een beetje om.

Wat een droepie van een baby, alleen dat babypakje is zo vreselijk uit de tijd hoor:p
Foto's waarop ik met mijn dikke luierkont rondkruip in zo'n apenpakje laat ik in ieder geval nooit zien hihi.

Op Pinterest vond ik zo'n gelijksoortig plaatje. Ook zo'n poepie en zo'n ellendig luierpakje..haha

Image found on Pinterest and can be found here

Gebruikte Materialen:
Paper: Pion Design - Fairytale of Spring 'Poem of Spring'.
Image: Graphic45 - Little Darlings Collection 'New Arrival'.
Stamp: Tim Holtz Stamp Set 'Postcards'.
Ribbons: Seam Binding 'Paradise Aqua' and Ivory Button Twine
(button and lace is from my local shop)


Zo lieve luitjes, het is alweer bijna twaalf uur. Hoogste tijd om te gaan maffen.
Bedankt allemaal weer voor jullie bezoekjes deze week en de gezellige babbels.

Een fijne zondag en gigagrotegroetjes,
Neltine

24 opmerkingen:

  1. Fabulous card and how amazing you found the exact same image on Pinterest... :) Happy Sunday and hope your cold gets better!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ha, je hebt weer gezellige post gepost! :-)
    Je specialegelegenheidskaart is goed gelukt hoor! Enne, ik moet je eerlijk opbiechten dat ik voor die gelegenheden ook regelmatig een kaart haal i.p.v. deze zelf maak. Ben zelfs wel eens op heterdaad 'betrapt' op het kopen van een kaart door een andere Creabea die ik ken, ha, ha.
    Niet altijd tijd voor en meestal ben ik ook te laat met er aan te denken, ondanks de verjaardagskalender die notabene op mijn hobbykamertje hangt....
    wel achter de deur, misschien ligt het daar aan?
    Je ligt vast al lekker te slapen, maar ik zit nog te wachten op mijn was die nog in de droger moet. :-(
    Nu met al die Sinterklaas inkopen doen, was het er nog niet van gekomen en tja, dan moeten de huishoudelijke werkjes vaak 's avonds of 's nachts gedaan worden, maar liever niet overdag op de zondag. :-)
    Groetjes,

    Marjolein

    ps. sorry dat ik mijn eerste berichtje weer verwijderd heb, maar er stond een zeer storende schrijffout in, ha, ha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart Neltine. En het babypakje stoort mij niet hoor. Ik vind het super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo ontzettend schattig is je kaartje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig neltine het plaatje is zo lief.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cudna :) delikatna, słodka kartka, jak Twoje wszystkie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een droppie van een kaart! echt heel schattig en al die zachte kleurtjes!! hou dur vannnn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend schattig.
    Beterschap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie zachte kleuren, wat een geweldige kaart !
    Gezellige (knutsel) zondag nog ☺
    Liefss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi pipeloi, allereerst beterschap! Wat een ontzettend lief, mooi en schattig kaartje heb je weer gemaakt. Van het tweede plaatje heb ik een hele serie van internet gehaald met allemaal schattige kindjes, nu alleen nog wat tijd vinden om er ook van die leuke kaartjes mee te maken. Fijne zondag nog en tot het volgende bakkie. Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hooiii Neltine allereerst beterschap maar aan de andere kant zien we zo wel vaker mooie kaarten van je langs komen. Ik heb het papier van graphic ook al een jaar denk ik in huis liggen vind het te zinde om te verknippen wahhhhhh, en ik ben helemaal weg van het jongetje met die luier hoor ik voel gewoon die luier in het pakje zitten, waar blijft de tijd!! even op je Mo Manning kaart.... Ik heb onlangs Fabriano tekenpapier mogen uit proberen met de prismas en dat beviel heel goed. De digi bleef ook mooi. ik had ook nieuwe geurloze terpetine gekocht. Het eerdere merk beviel me niet omdat die de digi meenam zeg maar grauw.... ach weet je Neltine je hebt me email haha.
    Lieve groet Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje zeg. Heb ook nog Graphics liggen met baby's, toch ook maar een tevoorschijn toveren.
    Eerst maar zondag vieren.
    Beterschapjes.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw .... wat een super leuke kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje van een kaart
    Inderdaad de plaatjes zijn mooi
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Neltine... het papier van Graphic45 is ook zo mooi hé
    Ik heb altijd hartpijn dat ik erin moet knippen :-))
    De strik vind ik super mooi gemaakt.

    Lieve groeten en verzorg je nog goed, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi neltine, wat een schatje. Superleuke materialen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Neltine

    Wat een schatje in dat ouderwetse luierpakje hihihi, vroeger zat alles nogal strak om het lijf niet.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Neltine,
    Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt
    met van die prachtige vintage afdrukjes, schitterend!!
    Dit vind ik gewoon super!
    Hoop at je intussen genezen bent!!
    Groetjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! De kleuren zijn super bij elkaar en het plaatje is om op te eten ( laten we dat maar niet doen).
    Ik wens je heel veel beterschap!

    Groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kom even langs om te zien naar al dat moois wat je gemaakt hebt.
    Deze is ook zo schattig!! Ben je al weer wat opgeknapt van al dat hoesten enz......?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Pg slot gaming เกมสล็อตสมาชิกใหม่ยอดนิยมอีกทั้งในรวมทั้งเมืองนอกเป็นเกมเสี่ยงดวงอีกแบบหนึ่ง ที่ได้กำลังเป็นที่นิยมไปทั้งโลก ขอแนะนำค่าย pg slot เป็นค่ายที่มีภาพสวยเกมสนุก

    BeantwoordenVerwijderen
  23. "เว็บสล็อต เล่นเกม pg ทุกเกมฟรี สามารถทดลองเล่นได้ทุกค่าย เล่นได้ทุกเวลา เว็บนี้ลองเล่นแล้วใน ทดลองเล่น เหมือนเล่นในระบบจริง ทดลองเล่นสล็อตทุกค่ายฟรี ระบบจริงก็โบนัสแตกเหมือน ทดลองเล่นสล็อต เข้าระบบทำเงินได้เลย
    "

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)