Volgers

zondag 31 maart 2013

*Easter Blessings

Hallokidokii,

Gezellig dat je er weer bent en leuk dat je even op visite komt:) Ook de nieuwe volgers van harte welkom en ik voel me vereerd dat jullie mijn blog willen volgen.

Toen ik het onderstaande plaatje tegen kwam op Pinterest moest ik er wel een kaartje mee maken. Wat een ondeugend meisje maar ook weer zo lief:) Zelf heb ik nog nooit een eitje gepikt vroeger, maar wel rende ik altijd de kippen en eenden achterna. Hihi. Tja totdat ik daar door een keer zelf in de vijver viel. Toen was het snel afgelopen.

Maar verder was ik geloof ik wel een echte dierenvriend hoor:p:p

Photo edited with Picmonkey

Image found here
Gebruikte materialen:
Paper: Pion Design 'Red as Roses'. Maja Design 'Vintage Summer Basics' en Kaisercraft 'English Rose'.
Ribbon: Seam Binding Cameo Beige  en Paradise AquaMay Arts 'mini pom poms ivory' en Ivory Button Twine
Ticket: Prima Marketing paperpad 'Romantique'.

Lieve luitjes bedankt weer voor alle leuke babbels en jullie belangstelling voor mijn bezoek aan de tandarts n.a.v mijn vorige berichtje. Het resultaat? Een wortelkanaalbehandeling die overnieuw gedaan moet worden. Brrrrrrr. Toch maar wat minder chocola eten:p:p Ik zal de chocolade paashazen maar verder met rust laten hihi


Gigagrotegroetjes Neltine
en

26 opmerkingen:

  1. Oh wat is dit een superschattig plaatje Neltine. Zo lief, het past perfect op je mooie kaartje.
    Tja en bij de tandarts zal het even doorbijten zijn hé. Nooit leuk natuurlijk.

    Fijn weekend nog.
    Groetjes, Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje neltine,je hebt er een lief kaartje mee gemaakt.En de tandarts ik moet er niet aan denken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje van een kaart Neltine.
    Echt een lieverdje.
    Maak het gezellig deze dagen.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig plaatje Neltine!
    Een heel lief kaartje.
    Veel sterkte voor je volgende bezoek bij de tandarts...
    nadien kan het alleen maar beter gaan.

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Neltine,
    Wat een lief kaartje heb je gemaakt, oooh dat plaatje wat lief..mooi gedaan met het stikwerk,de mooie strik..een schatje weer..Liefs van Ans..

    ps.veel sterkte voor de tandarts..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb je vorige kaart met "meenemertje" helemaal gemist Neltine (met reden helaas!!), super bedankt want ik vind Hanglar enig!
    Dat gebakje voor de jarige Nijn is je dus lelijk opgebroken bij de tandarts maar het heeft je niet werhouden ons en super lief paaskaartje te laten zien met weer een enig plaatje om mee te nemen.......fijne Pasen en idd maar even niet snoepen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk paaskaartje Neltine. Supermooi gemaakt. Het plaatje is prachtig. Je hebt er weer een schitterend geheel van gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh wat een schatje!! Echt een schitterend kaartje weer!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief plaatje en je hebt er een schat van een kaartje mee gemaakt,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje weer, het doet mij ook denken aan vroeger, ik had heel lang haar en werd altijd in een staart gedaan en op zondag krreg ik zo'n giga grote witte strik boven op mijn hoofd, die strik werd met een klem op mijn (paarden)staart gezet haha, geweldig!
    Paas groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje is dit!! Geweldige afbeelding ook echt heerlijk om naar te kijken.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O jee, een wortelkanaalbehandeling is geen pretje en dan nog een keer.............pfff........sterkte hoor.
    Je kaart is een plaatje, wat een schattig plaatje, dat meisje kijkt zo lief (en stout hihi) mooi met dat genaaide randje erom,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een Schattig kaartje Neltine.
    En wat een leuk plaatje.
    Nog Bedankt voor de lieve reactie op het sccb.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aaaaaah wat een dotje.
    Zie je al helemaal rennen achter de beestjes.
    Succes met je wortelkanaalbehandeling. Dat is geen pretje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De afbeelding.......zo mooi..
    Sterkte met de wortelkanaal behandeling, is geen pretje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooooh hoe onschuldig kun je kijken? Ik een eitje gepikt, hoe kom je er bij.
    Wat een schatje Neltine. Vervelend voor je dat je nog niet van de tandartsbezoeken af bent. Vroeger had ik een gigaangst voor deze boemannen, verpest door de schooltandarts en een tandarts die altijd wel iets vond zodat hij weer extra centjes kon ontvangen. Nu niet meer, die wij nu al jaren hebben kennen wij prive ook (we rijden samen naar de schaatstraining en ik fiets met zijn vrouw).

    Fijne maandag!
    Groetjes Thea
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig plaatje Neltine!! Superleuke kaart mee gemaakt!
    Sterkte bij de tandarts!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig met een grote G!

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heey neltine,

    hihi wat een geinig kaartje is het geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Neltine, wat een mooi kaartje en een schattige afbeelding.
    Ik weet niet je het doet, maar je prenten zijn steeds prachtig!!
    Liefs
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)