Volgers

dinsdag 27 november 2012

*Made with Love...

Lieve allemaaltjes,

Gezellig dat jullie allemaal weer even op bezoek komen en een speciaal welkom aan de nieuwe volgers.
Helemaal leuk dat jullie zijn blijven plakken hier:)
Vandaag heb ik mijn keukenschort maar eens uit de kast gehaald want voor de nieuwe challenge op het Scr@p-Cards Challenge-Blog vragen we je een kaart of creatie te maken met het thema 'Bakken'.
Hoe leuk is dat! 

Het thema vind ik erg leuk, al houd ik zelf ook van het echte bakken. Cupcakes zijn mijn favoriet maar ook appeltaart en monchoutaart scoren hoog op mijn lijstje. Jammie...ik krijg al trek als ik erover begin te schrijven. En dan heb ik het nog niet over die heerlijke vers gebakken gevulde speculaas, of wat dacht je van eigen gemaakte kruidnoten.....jammmmie. Ook de ouderwetse zandkoekjes blijven hier favoriet, daar kan ik er zo een stuk of 10 van op...lol


Okey dames en nu weer even met de beide benen op de grond ha ha, anders kom ik nooit aan de beschrijving van dit kaartje toe:p:p

Gebruikte materialen:
Pion Design paper - Forget me Not 'Year 1939' en
Melissa Frances paper- Home for the Holidays ' Ginger'.
Melissa Francis Attic Treasures stickers.
Spacer Beads 74  en Rhinestones van Action.
Seam Binding Wit en één stuk wit seam binding lint gekleurd in het blauw met distress inkt 'Broken China'.
Het plaatje komt oorspronkelijk van een Thanks Giving kaart. Maar met Photoshop heb ik alle letters weg gepoetst en er 'Made With Love' ingeschreven.
De taarten zien er heerlijk uit op dit plaatje, maar ik neem maar gauw een gezonde boterham met pindakaas, want alleen daarvan wordt je pas echt groot en sterk hi hi.
Bedankt voor jullie gezelligheid en tot de volgende keer.

Gigagrotegroetjes,
Neltine

Photo edited with Picmonkey

32 opmerkingen:

  1. Wat een super lief kaartje!
    En wat een prachtige plaatje heb je er voor gebruikt.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een "heerlijk" kaartje!
    Het plaatje is er perfect voor.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Neltine, ik heb het beeldige plaatje "meegenomen", dank!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw een supermooi kaartje,


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is weer helemaal leuk Neltine, prachtige kleuren bij elkaar en een super mooie strik.
    Ennuhhh al dat lekkers waar je zo van houdt, moeten we niet te vaak eten hoor, lol. We zouden helemaal dicht groeien :)
    Liefs Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Neltine!
    Prachtig toch die Seam binding, alleen lukt het mij nog niet zo goed om er een mooie strik mee te maken.
    Dat lukte jou wel en mooi hoor met die gekleurde erbij.
    Wat knap dat je met photoshop kan werken zeg!!
    Enne, eindejaar komt eraan, je zal dan wel genoeg van al dat lekkers kunnen genieten!(haha)
    Lieve groeten en een fijne week
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Neltine,
    Wat een schatje is dit weer..lief plaatje..prachtige strik..superssssss..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig, wat een super leuke kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaart Neltine!! Prachtige strik heb je erop gemaakt!
    Wat is er toch veel lekkers te eten hé? Bakken vind ik ook leuk (kom er alleen op dit moment niet zo aan toe......) Zal ook wel weer komen....
    Ik heb toevallig voor mijn schoonzus een cupcake van papier gemaakt voor haar verjaardag. Zal hem ook zo bij jullie nieuwe challenge zetten.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een pracht Neltine.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lig hier in een deuk over je verhaal....haha!!
    Ik houd ook wwel van bakken maar ook van je kaartje hoor.
    Prachtig gedaan weer.
    Wou dat ik een potje tijd kon bakken.....

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He Nellie, wat een lief kaartje heb je gemaakt, zo mooi die pasteltinten. Hum ik ruik hier zelfs de speculaas....
    Ach en weet je: maak je niet dik, dun is niet meer de mode!!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend gaaf kaartje Neltine, geweldig mooi!!
    Het water loopt in mijn mond van al dat lekkers wat je opnoemt!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje Neltine,met een heel mooi plaatje Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er prachtig uit
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Was je boterham met pindakaas lekker???? Wat een super leuk en mooi kaartje heb je weer gemaakt, prachtig plaatje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi di Hoi, wat een prachtig (t)kaartje heb je weer gemaakt. Ik houd ook wel van het echte werk. Het speculaasdeeg staat hier al weer te wachten (nu nog wat tijd). Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Neltine

    Wat lief dat je voor ons iets lekkers hebt gebakken:-))
    Je kaartje is weer schitterend met dit lieve plaatje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Was für eine herzige und romantische Karte, wunderschön.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een schitterend mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is absoluteley stunningly gorgeous sweetie in every way, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is dit een schitterende kaart Neltine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is weer helemaal super Neltine.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Neltine

    ik vind het weer een pracht kaartje geworden en zeker een erg leuk plaatje .
    en dat klinkt allemaal wel erg lekker .vorige week heeft mijn dochter nog heerlijke kruidnootjes gebakken maar ze waren sneller op dan dat ze er aan bezig is gweest .
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  25. schitterend kaartje en plaatje.
    mooie vintage look en kleuren.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje, mooie kleuren, lief plaatje, mooi.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Neltine,

    Het is een heel mooi kaartje geworden hoor Neltine!
    En het plaatje is ook zo leuk...
    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heeeeej Neltine

    Bedankt voor je berichtje, lijkt me gezellig hoor als je 2 de kerstdag komt mag je wel 1 van je lekkere bakkels meenemen whaha

    Gaaaaffff kaartje , en dat plaatje zooo schattig !!

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)