Volgers

maandag 24 maart 2014

*Gorjuss Notebook...

Heyyy pipelootjes allemaal,

Vandaag weer eens wat  tijd vrij maken voor al die leuke hobbymutsen hier op mijn blog:-)
Natuurlich ben ik zelf de grootste muts, dus dat schept wel een band..lol

In mijn vorige berichtje schreef ik dat ik nog heel wat PaperPads  nieuw in het plastic had en het papier te mooi vond om te gebruiken.
Voor dit notitieboekje heb ik ook weer een dappere daad gedaan en het blokje van Prima Marketing aangebroken. Een collectie die begin 2010 is uitgekomen en dus al bijna 4 jaar in mijn kast lag, errrrg.
Auwww…elke keer als ik er weer een strookje afmoest snijden deed het bijna pijn:p:p

Dus mocht je kaarten willen zien met het allernieuwste design papier moet je vooral NIET op mijn blog komen:p


Afgelopen week heb ik weer heerlijk zitten kleuren met mijn Faber Castellies. Na een zoektocht en testperiode vorig jaar van 6 soorten papier om op te kleuren, heb ik eindelijk het meest perfecte papier gevonden.
Het is gigageweldig en verkrijgbaar bij Gerda’sHobbyshop

Het is papier van Hoca en verkrijgbaar in pakken van 10 vel in A4 (€2,50) en A5 formaat (€1,35) in de kleur wit en natuurwit.
Het kan ook nog makkelijk door de printer.

Het kleurt echie als een tierelier!! Dit geldt ook voor Derwente en Prisma Color potloden die ik ervoor heb getest. Het is echt een aanrader!!


(dit papier is niet geschikt voor distress inkt. Hier heb je aquarel papier voor nodig. Met die zoektocht ben ik nog bezig:)

Inmiddels heb ik hier thuis al 20 pakken op voorraad liggen voor het geval het ooit uitverkocht mocht raken:)

Supplies:
Paper 
*Prima Marketing Design paper pad ‘Annalee’.
*Cosmo Cricket Design paper ‘Tea for Two’.
*Paper for Stamps: Hoca natuurwit
Stamp
*Gorjuss Clear Stamp ‘Little Foxes’.
Colored with:
*Faber Castell Polychromos Pencils
*Chalking set form Pebbles Ink (I used this for the background).

Het linnen lint is momenteel verkrijgbaar bij de Action in verschillende pastelkleuren. 

Lieve luitjes bedankt voor jullie bezoekje. Helemaal leuk. Laat de afwas maar staan, voor deze keer zal ik dat even doen:)

Toedels en weer de allergrootste groetjes van
Neltine

26 opmerkingen:

  1. Hihi...het werd hoog tijd dat je weer eens wat plaatste... ;-)
    Het is een schattig kaartje.
    Fijn dat je het juiste papier gevonden heb. En ook maar direct de voorraad leeggekocht...groot gelijk!
    Groetjes Tineke
    ps: wat de afwas betreft: Maurice zal je dankbaar zijn! Hij heeft er een gruwelijke hekel aan en roept elke avond dat we nu toch eens een vaatwasser moeten kopen....:) We zien je vanaaf wel!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk weer wat werk van je te zien Neltien :-P
    Wat een schattig en mooi ingekleurd Gorjussje heb je gebruikt! En wat papier betreft....heel herkenbaar voor velen denk ik :-D maar ach als iedereen hetzelfde papier gebruikt.....iets ouds is dan toch weer nieuw!?
    Ik zou zeggen snij de rest ook maar aan want dit ziet er prachtig uit!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Neltine,
    Het is weer lang geleden dat ik jou een bezoekje bracht!
    Wat heb je intussen weer van die schattige en mooie kaarten gemaakt!
    Geniet jij ook zo van die voorjaarszon?!
    Groetjes, Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Neltine, Wat een Gorgeous Gorjuss kaart heb je gemaak!!!
    Het slechte weer heeft vast meegeholpen! :-) leuk lint en bedankt voor de tip! Bij de action binnen lopen is bijna net zo erg als een hobbyzaak binnengaan! Ik koop altijd teveel omdat ik dan denk, ach dat is leuk, komt vast wel eens van pas! Ha, ha en vervolgens ligt het er jaren, totdat ik het uiteindelijk bijna vergeten ben, ha, ha.
    Ja dat van die overjarige paperpads herken ik ook, ha, ha. Maar ik ben het eens met Jacomijn, gewoon opgebruiken want je kaarten zijn supermooi!
    Groetjes,

    Marjolein

    ps. misschien moeten we Gerda eens vragen of ze deze stempels ook wil gaan verkopen, ik vind ze zelf ook zoooooo ontzettend leuk! Als je nog een afdrukje wilt ruilen, je weet me te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hoi
    He je bent dus nog wel steeds aan de hobby .??!!
    Het is niet zo dat je al je hobby spullen nieuw in de kast laat (Grappie hoor )
    Vind je kaart weer super de super mooi
    en prachtig ingekleurd
    zal is kijken naar het papier .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super kaartje, echt heel erg mooi zeg !
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Neltine. Wat prachtig ingekleurd . Het is een leuk,lief afdrukje. Schattige kaart heb je ervan gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow prachtige kaart Neltine! Schitterend ingekleurd en ik weet dat het een hele zoektocht kan zijn naar het juiste papier om in te kleuren, ik zei de gek heb ook al de wereld aan papier voor copics en potloden geprobeerd maar misschien ligt het aan mij hoor. Weet je wat ik leuk vindt aan jou blog, je verrast ons zo nu en dan met een prachtige kaart en dan wordt het geen gewoonte. Dus gewoon mee doorgaan. Mijn inspiratie is weet ik waar volgens mij ergens aan de andere kant van deze aardkloot, er komt gewoon niks uit m'n handen en als ik dan een stempel heb ingekleurd kieper ik hem in de prullenbak en die heb ik ook eerst maar eens leeggegooid vandaag. Ach er zal vast en zeker wel weer een kaart van mij verschijnen maar wanneer? Who knows grrrrrrrrrrrrrr.
    Mijn afwas hoef je niet te doen, ik druk straks op een knop en truus doet de rest.

    Fijne avond!
    Lieve groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje Neltine!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart met prachtig papier. De stempel heb je weer superrrr mooi ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Neltine zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee maar.......je bent ontwaakt uit je winterslaap, hihi. Ik vind het altijd zo gezellig als je weer boven water komt!!!
    Wat dacht je ik kies een stempelafdruk met een MUTS....voor alle hobbymutsen, hihi. En herkenbaar hoor papier niet'
    gebruiken omdat het te mooi is....maar ja ook zonde om het niet te doen hè Neltine! Maar nu ben ik zover dat ik denk nu ga
    ik het allemaal eens opmaken, want er blijft mooi papier uitkomen!! En jij hebt hier een papier blokje van,
    maar ik nog vellen....errugh...Kun je met dat Hoca papier ook met Distress inkt kleuren?
    Thankx voor je post, ik vond het weer enig! en heb genoten van je babbel
    Giga groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Neltine
    Wat leuk om weer eens iets van je te zien en horen. Je kaartje is schitterend en van dat papier is zo herkenbaar, ik had dat vroeger ook altijd met stofjes, dan kocht ik een mooi stofje op de markt en onderweg naar huis had ik al er twintig dingen van gemaakt in mijn hoofd........vervolgens lag het een jaar later nog in de kast omdat ik er de schaar niet in durfde te zetten......vond het echt zo'n zonde hihihi.
    Veel plezier met je volgende kaartje.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een beauty van een kaart, de kleuren, wauw die zijn super leuk bij elkaar.
    Het is weer een toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een lieve mooie kaart Neltine.
    en ik heb ook papier dat al heeeeeeeeeel lang ligt dus, maar het is zonde om het niet tegebruiken.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Neltine ik kan weer volgen dus bij deze ben ik volger geworden bij je.

      gr karin

      Verwijderen
  16. Je kaart is prachtig bewerkt eb ingekleurd. En mooi papier ook gebruikt
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig zoals je deze kaart gemaakt hebt, hij is prachtig en om door een ringetje te halen hoor. Haha, ik moest wel lachen, het is zo herkenbaar om een nieuw paperpad weg te leggen. Ik heb er ook altijd moeite mee om het open te maken (behalve om nog eens te kijken dan) Zeker als het van die grote vellen van 30 x 30 zijn, dan moet ik toch echt wel even slikken wil ik daarin gaan knippen haha, grappig.
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. He gezellig dat je weer eens iets van je laat zien hihi,ziet er weer helemaal geweldig uit!
    Ik heb dat dus niet he met papier,kan nooit wachten om mijn mesje er in te zetten!
    Dikke knuf Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I like the gorjus girls - you colored she fantastic with the Faber Castells ! Like also the other details on your card !
    Thanks for visiting my blog !
    Have a good time - hugs
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemiddag neltine,

    dankjewel voor je super leuke berichtje op mijn blog! wat maak jij een mooie kaarten zeg! Fijn om te zien dat je het goede papier hebt gevonden voor het inkleuren van je stempels. Het is een plaatje geworden met dat prachtige papier!

    Liefs judith

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi sweetie, this is gorgeous, loving your colour choices too, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Neltine,
    wat een prachtig kaartje, zo'n mooie kleuren...
    Oh zo herkenbaar... hartzeer hebben om nieuw papier
    te gebruiken... Ik heb nog veel papier onaangeroerd liggen :-)
    Ik blijf maar nieuw kopen en vergeet ondertussen wat er nog ligt,
    zelfs met de plastic verpakking nog omheen.

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi neltine bedankt voor je vrolijke berichtje laatst op mijn blog,ik werd er zelf ook weer wat vrolijker van. Jouw kaart is super joh. Prachtig papier en heel herkenbaar. Ik gebruik ook vaak papier dat al eeuwen in de la ligt. Maar dat geeft helemaal niks zolang we er anderen geen kwaad mee doen toch?
    Hee een hele fijne dag nog, groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even langs kwam op mijn Blog, en bedankt voor je reactie;)